ID : 3690218
استاندار یزد تاکید کرد

عدم موفقیت در احداث نمایشگاه بین المللی یزدنشان از ضعف مدیران صنعتی و صنعتگران استان دارد


استاندار یزد گفت: باید مسئولیت را حتی در بدترین شرایط ممکن نیز به بهترین نحو به انجام رساند و با عزم و اراده استوار در انجام امور به پیش رفت.

به گزارش یزدرسا، «سید محمد میرمحمدی» در دیدار با اعضاء هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی یزد که در سالن حمیدیا برگزار شد، با اشاره به سابقه 20 ساله طرح موضوع احداث این نمایشگاه در یزد، عدم بهره برداری آنرا نقطه ضعف شدید صنعتگران استان دانست و گفت: در خصوص توانمندی و پویایی صنعتگران استان، سخن بسیار گفته شده اما عدم موفقیت در احداث این نمایشگاه طی این سالیان دراز، نشان از ضعف مدیران صنعتی و صنعتگران استان در این عرصه دارد و نکته منفی در کارنامه صنعتگران استان محسوب می شود ، آنهم در استانی که 4 هزار واحد صنعتی دارد و دارای رتبه بالایی در کشور از نظر بهره مندی از واحدهای صنعتی و معدنی است.

وی خطاب به اعضاء هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی یزد گفت: باید این مشکل را با اعتماد سازی و افزایش سرمایه به گونه ای اصولی مرتفع کنید .

استاندار یزد افزود: باید با جدیت به سمت اجرای این پروژه رفت و این امر را نیز لحاظ نمود که مدیریت ارشد استان، باید با اولویت بندی مناسب نسبت به ورود به مباحث مربوط به طرح ها اقدام نماید و بحث پیرامون پروژه های اینچنینی باید در حیطه مدیران میانی استان مطرح و به سرانجام برسد.

وی خاطر نشان کرد: در سفر اخیر وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به استان یزد، بحث لزوم تکمیل نمایشگاه بین المللی یزد مطرح شد و مقرر شد تا از طریق معاونت برنامه ریزی استانداری نسبت به پیگیری موضوع و ارائه راهکار جهت راه اندازی آن اقدام شود .

میرمحمدی در ادامه با بیان این نکته که " نباید حاشیه سازی در انجام پروژه های اینچنینی اصل قرار گیرد " گفت: بهره برداری از این نمایشگاه میتواند نقش تعیین کننده ای در افزایش کیفیت عرضه محصولات صنعتی و تولیدی استان ایفاء نماید و به همین دلیل نباید احساسات و حواشی  بر اجرای این پروژه غلبه کند و باید با تمام توان به دنبال اجرای هدف بود و از انفعال پرهیز کرد چرا که همواره عنوان می شود، دیکته ننوشته غلط ندارد، و طبیعی است که وقتی کاری آغاز شود، مشکلاتی نیز بروز خواهد کرد اما نباید این مشکلات را برای خود بزرگ کنیم و درگیر حواشی مجازی شویم.

عالی ترین مقام اجرایی استان یزد در خصوص بحث تامین منابع مالی احداث نمایشگاه، به لزوم افزایش مشارکت صنعتگران در این امر تاکید کرد و گفت: باید وارد میدان شوید و اثبات کنید که توانمند هستید و از انجام چنین پروژه ای هراس ندارید ، چرا که همت شما به مراتب بزرگتر از حجم این پروژه است و لازم است تا ماهیانه گزارش پیشرفت کار را نیز ارائه دهید .

استاندار یزد تاکید کرد: باید مسئولیت را حتی در بدترین شرایط ممکن نیز به انجام رساند و با عزم و اراده استوار به پیش رفت.

وی در پایان حمایت استانداری در چارچوب قوانین از بخش خصوصی برای مشارکت در این پروژه را یاداور شد و ابراز امیدواری نمود تا صنعتگران استان یزد در عمل، خود را معرف توانمندیهایی که بدان موصوف هستند نمایند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، بابایی معاونت برنامه ریزی استانداری یزد نسبت به تشریح این پروژه اقدام نمود و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی یزد نیزبه بیان مسائل و مشکلات پیش روی اجرای این پروژه پرداختند.

منبع: روابط عمومی استانداری یزد

 

 

 

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.