ID : 6677960
حماقت بزرگ داعش و حامیانش؛

عراق، گورستان تروریست های تکفیری؛ میدان عروج عارفانه


تردید نباید کرد، هر شیعه و به طور کل، هر مسلمان بصیر و آزاده ای، آماده تقدیم جان خود برای دفاع از حرم های مقدس می باشد و جمع آنها، هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلامی در عراق را به کوبنده ترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد.

یزد رسا؛  این روزها، خبر هجمه سازمان تروریستی داعش به عراق و ارتکاب انواع جنایات ددمنشانه علیه مردم عراق، قلب هر ایرانی را جریحه دار کرده است. قابل پیش بینی بود که پس از شکست مفتضحانه جبهه استکبار و مزدوران منطقه ای او در سوریه، نوبت به عراق برسد.

عراق، جدای از موقعیت استراتژیک خود در منطقه، مهم ترین مرکز تجمع شیعیان جهان به حساب می آید و حرم های مقدس ائمه اطهار (ع)، دل میلیون ها شیعه و محب اهل بیت (ع) را به خود جلب کرده است. چه کسی می تواند انکار کند که پیاده روی پرشکوه میلیون ها نفر در اربعین حسینی (ع) آن هم با انگیزه انقلابی و عاشورایی، تا چه حد دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) را نسبت به آینده ننگین خود هراسناک ساخته است. در چنین شرایطی، روشن است که انتقال هزاران تروریست جنایتکار به عراق چه معنایی می تواند داشته باشد و اهداف پنهان و آشکار آن چیست.

در روزهای گذشته، علی رغم تلخی هجمه داعش به عراق و تهدیدات پوچ اما گستاخانه ای که در خصوص تعرّض به حرم های مطهر صورت گرفته است، بسیج مردم آزاده و غیور عراق و لبیک گوییِ عاجل آنان به دعوت مراجع جلیل القدر جهت دفاع از حرم های مقدس، حقیقتاً خوشحال کننده و یادآور تجربه موفق سال های نخست انقلاب اسلامی در خنثی سازی تحرکات شیطانی جریانات تروریستی در ایران است. آنچه مسلم است، داعش و حامیان بی مقدار او در منطقه، در محاسبات عملیاتی خود دچار یک خطای فاحش و حماقتی بزرگ شده اند.

شاید عدم آشنایی با ماهیت مردم عراق و همچنین روحیه شهادت طلبی شیعیان جهان برای دفاع از مقدسات حقیقی اسلامی، بارزترین وجه این خطا و حماقت است. چگونه است که سازمان تروریستی داعش حماسه جوانان دلاور در حفاظت غیرتمندانه از حرم شریف حضرت زینب کبری (س) و به خاک مالیدن پوزه کثیف تروریست ها در زینبیه را فراموش کرده است؟

آیا نمی دانند که به طریق اولی، مسلمانان اجازه نخواهند داد حرم های مقدس در عراق دستخوش اقدامات نابخردانه، خصمانه و ضد اسلامی تروریست های نامسلمان داعشی و غیر داعشی شود و آنجا را به گورستان عظیم و عبرت آموزی از اجساد آنها بدل خواهند کرد؟

تردید نباید کرد، هر شیعه و به طور کل، هر مسلمان بصیر و آزاده ای، آماده تقدیم جان خود برای دفاع از حرم های مقدس می باشد و جمع آنها، هرگونه تهدیدی علیه مقدسات اسلامی در عراق را به کوبنده ترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد. باید توجه داشت، فراتر از تصور دشمنان، برای بسیاری از شیعیان و محبّان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)- از میان برادران اهل سنت در اقصی نقاط جهان-، نثار جان ناقابل و نوشیدن شربت شهادت برای حفاظت از مقدسات اسلامی در عراق، بزرگ ترین افتخار محسوب می شود و اگر مرزهای عراق باز گردد و ساز و کار مناسبی برای مشارکت مردم در این دفاع مقدس فراهم شود، همه ما، به حول و قوه الهی، حتی یک لحظه نیز از حضور در این میدان و انجام تکلیف الهی خود کوتاهی نخواهیم کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.