ID : 12097503
امام جمعه مهردشت:

عربستان نمی تواند با ارتش و تجهیزات اجاره ای جنگ را اداره كند/ضرورت آگاهی مردم و نخبگان از روند مذاکرات


امام جمعه مهردشت گفت: عربستان نمی تواند با ارتش اجاره اي و با همدستي آمریکای شکست خورده، جنگ فرسایشی یمن را اداره کند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابركوه،‌ امام جمعه مهردشت ضمن تبريك روز مادر و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: زماني که مولود پيامبر قدم به عرصه وجود گذاشت، زنان به رقص و پايکوبي در مکه پرداختند، نه از باب ولادت بلکه به زعم اینکه پيامبر ابتر و فرزند ذکوری ندارد که نسل او ادامه یابد؛ تا اینکه سوره کوثر نازل شد، که یا رسول الله ما به تو خیر کثیر دادیم و دشمن تو خود ابتر است.

 

حجت الاسلام عليزاده با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در ديدار با شاعران و ذاكران اهل بيت افزود: نکات مهمی که باید توجه کرد اینکه ایشان فرمودند: نه موافقم نه مخالف، چون هنوز اتفاقی نیفتاده است. توافق نکردن شرف دارد بر توافقی که عزت ملت ایران را از بین ببرد. به تیم مذاکره کننده اعتماد دارم ولی از نیرنگ طرف مقابل نگرانم. هیچ چیز محرمانه وجود ندارد و مردم به خصوص نخبگان باید از جزئیات آن باخبر باشند و این مصداق همدلی مسئولین و مردم است.

 


وی گفت: امام خامنه ای تاکید کردند: صنعت هسته ای برای کشور یک ضرورت است و مذاکره با آمریکا فقط در این بحث می باشد نه چیز دیگر. مسئولین نباید اجازه دهند به بهانه ی بازرسی به حریم امنیتی کشور وارد شوند. لغو یکجای تحریم ها در همان روز توافقات اصل مذاکرات است.


امام جمعه مهردشت در رابطه با حمله عربستان به يمن تصريح كرد: عربستان سعودي با چراغ سبز و حمايت صريح آمريکا و همدستي برخي رژيم هاي عربي جنگ وحشيانه اي عليه ملت مظلوم يمن آغاز کرد و هيچ فکر نکرده که با ارتش و تجهیزات اجاره اي نمي تواند یک جنگ فرسایشی را اداره کند.


علیزاده بازهم با یادآوری مشکل درمانگاه شهر مهردشت از مردم و خیرین بزرگوار درخواست کرد تا نسبت به اهداء و واگذاری زمین برای احداث این درمانگاه در اطراف میدان امام علی(ع) اقدام نمایند.


گفتنی است در پایان از جوانانی که در مراسم جشن عروسی خود رعایت شئونات اسلامی را کرده بودند تجلیل شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.