ID : 11255917
من انقلابی نیستم!

عزل ونصب های جناحی درشهرداری یزد با فشار مقام سیاسی و امنیتی


اگر چه هر از گاهی شعار قانون گرایی این افراد فضای رسانه ها را پر می کند ولی این دخالت ها و فشارها بر یک نهاد مردمی و مستقل بار دیگر فاصله شعار تا عمل این آقایان را به نمایش گذاشت و ترجیح منافع شخصی و حزبی بر مصالح و منافع شهر و استان را عیان ساخت.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر فرهنگ، یکی از مخاطبان در واکنش به رویدادهای اخیر و عزل و نصب هایی که ادعا می شود با هدف حذف نیروهای انقلابی و ارزشی صورت گرفته، یادداشتی نوشته است:

 

شنیده شده است که در هیئت مدیره سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد تغییراتی صورت گرفته و تعدادی از نیروهای ارزشی این هیئت مدیره عزل شده اند.

 


بر اساس این گزارش برخی مسئولین سیاسی و امنیتی استان با فشارهای خود به شهرداری و شورای شهر در عزل این نیروها نقش مهمی داشته اند.

 

اگر چه هر از گاهی شعار قانون گرایی این افراد فضای رسانه ها را پر می کند ولی این دخالت ها و فشارها بر یک نهاد مردمی و مستقل بار دیگر فاصله شعار تا عمل این آقایان را به نمایش گذاشت و ترجیح منافع شخصی و حزبی بر مصالح و  منافع شهر و استان را عیان ساخت.

 


گفتنی است مقام سیاسی و امنیتی مذکور با فشارهای خود توانسته است برخی از نیروهای نزدیک به خود را وارد این هیئت مدیره کند و این سازمان را به ابزار دست خود تبدیل کند.

 


بر اساس برخی شواهد علت اصلی عزل این نیروها، انقلابی کردن فضای شهر یزد با نصب بیلبوردهای برائت از مشرکین و دشمن(ضد آمریکایی) و نقش سازنده این نیروهای ارزشی در تشییع و تدفین شهدای گمنام در امیر چخماق بوده است.

 


تاسف بار اینکه عزل و نصب هایی که جزتلاش برای قبح زدایی از چهره پلید دشمنان مردم ایران هدفی را دنبال نمی کند توسط مسئولینی انجام می شود که خود مسئول برقراری امنیت استانی را بر عهده دارند.

 


با توجه به نقشی که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در جامعه دارد می بایست مسئولین و مردم یزد نسبت به این اقدامات جناحی واکنش نشان دهند تا عده ای که منافع حزبی را بر منافع ملی مقدم می دانند بدانند که انقلاب و آرمان های آن بر هر منفعت جناحی ارجح است.

 


براستی چرا برخی مسئولین با انقلابی شدن فضای شهر مخالفند؟ اگر به مدد انقلاب و همین انقلابیون نبود، اکنون این آقایان می توانستند بر صندلی ریاست تکیه بزنند؟ آیا می توانستند آزادانه عزل و نصب کنند؟

 

شاید هم با این اقدامات قصد دارند ناکامی خود در ماجرای تدفین شهدا را تلافی کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.