ID : 29768556
امام جمعه بخش بهمن:

علاج تقابل با آمریکا، نترسیدن و استحکام درونی نظام است


امام جمعه بخش بهمن گفت: علاج كار در تقابل با آمريكای متجاورز، قطعاً تسلیم نشدن، نترسیدن و البته استحکام داخلی نظام است.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین قوه قضائیه، اظهار کرد: مردم سرمایه های ایران هستد که استکبار جهانی نیز همین اتحاد و همدلی مردم را هدف قرار داده است؛ لذا قوه قضائیه باید در مقابل هر گونه ظلم از حقوق و آزادی های مشروع این ملت، دفاع کند.

امر به معروف و نهی از منکر باید به یک فرهنگ تبدیل شود
حجت الاسلام علیزاده در همین راستا، افزود: کمترین کاری که قوه قضائیه می تواند برای اهالی شهر مهردشت انجام دهد، ایجاد یک شعبه شورای حل اختلاف در این منطقه می باشد که متأسفانه مهردشت از این کمترین هم، بی بهره است. در این زمینه پیگیری های بسیاری با مسئولین استانی صورت گرفته و آنان برای رفع این نیاز، قول مساعدت و همکاری داده اند.

علیزاده با بیان اینکه قوه قضائیه باید آمران به معروف را مورد حمایت قرار دهد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود که لازمه آن، شروع کار از درون خانواده است.

خطاب به منافقان: چند عنصر سرگردان عربی نمی توانند رژیم ایران را تغییر دهند
وی همچنین به کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه اشاره کرد و گفت: منافقين هر ساله اجلاسى را در پاريس با هدف روحيه دادن به خود و نمايش زنده بودن سازمان تروريستى شان برگزار می کنند که شعار امسال آنها، تغییر رژیم ایران بود. اما این کوردلان باید بدانند چند عنصر سرگردان عربى، ذلیل تر از آن هستند که بتوانند با استفاده ابزاری از منافقین، رژیم ایران را تغییر دهند.

خطیب جمعه مهردشت ادامه داد: تقابل آمريكا با ايران، چیز تازه‏اى نیست؛ چند ماه بیشتر از پيروزى انقلاب نگذشته بود كه مجلس سناى آمريكا قطعنامه بسيار تندی عليه انقلاب صادر كرد. بعدها نیز از طریق كودتاى پايگاه نوژه، مسدودكردن حساب هاى بانكى كشور، حمله نظامى به طبس، تحريم اقتصادى، قطع خريد نفت و تشويق عراق به جنگ، اقدامات عملی علیه کشورمان انجام داد.

حجت الاسلام علیزاده تأکید کرد: علاج كار در تقابل با آمريكای متجاورز، قطعاً تسلیم نشدن، نترسیدن و البته استحکام داخلی نظام است که همه مسئولین باید در راستای تحکیم هر چه بیشتر آن تلاش کنند.

فعالیت 600 ورزشکار زورخانه ای در بخش بهمن
علیزاده با مطرح کردن مسئله اهمیت حجاب، اضافه کرد: عده ای امروز برای براندازی حیا، عفت و حجاب زنان هزینه می کنند، کمپین چهارشنبه های سفید و بدون حجاب راه اندازی می کنند و می گویند ما به شما کاری نداریم، شما هم به ما کاری نداشته باشید؛ غافل از اینکه حجاب سند قرآنی دارد و حق الله است.

امام جمعه بخش بهمن در ادامه ضمن گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‏ای، اذعان کرد: این ورزش در بخش بهمن جایگاه ویژه ای دارد و بیش از 600 جوان و نوجوان را در 5 منطقه بخش به خود مشغول کرده است و به یاری خداوند در حال فراگیر شدن است. با این وجود مسئولین باید توجه ویژه ای به این رشته و سایر رشته های ورزشی داشته باشند تا ورزشکاران نیز دلگرم شوند.

وی در خاتمه نیز دوشنبه 15 شوال هم شهادت حضرت حمزه سيدالشهدا(ع) و وفات حضرت عبدالعظيم حسنى(ره) را پیشاپیش تسلیت گفت.

انتهای پیام/م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.