ID : 8642325

علوی: امروز دشمن لمس می‌کند هیچ نقطه ای از چشمان سربازان امام زمان پنهان نیست


وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال کریمی قدوسی در جلسه علنی مجلس افزود: اطلاع‌رسانی بموقع به مسئولان مربوطه همیشه درباره تهدیدات داده شده است و نمونه آن دادن اطلاعات لازم درباره گروهک حجیش‌العدل است.

به گزارش یزدرسا به نقل از «نسیم»، علوی، وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد افزود: وزرات اطلاعات حساسیت نسبت به مسائل امنیتی و تهدیدات را در ک کرده و با رهنمودهای رهبری پا سخ به تهدیدات امنیتی داده و می دهد.


وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: همواره وزارت اطلاعات چه در سطح راهبردی و چه در عملیات و تاکتیکی با رویکرد آینده نگرانه مسائل امنیتی را رصد کرده و به نحو احسن امنیت را محقق کرده است.


وی درباره اقدامات انجام گرفته اظهار داشت: در زمینه شناسایی و پیشگیری اقدامات زیادی نظیر اشراف اطلاعاتی بر گروهک ها و تهدید گننندکان امنیت انجام گرفته و رصد لازم انجام شده است.


وزیر اطلاعات درباره دیگر اقدامات گفت: اطلاع رسانی بموقع به  مسوولان مربوطه همیشه درباره تهدیدات داده شده است و نمونه آن دادن  اطلاعات لازم درباره گروهک حجیش العدل در مرزهای جنوب شرق داده شد و حتی اهداف گروهک هم داده شد و هشدارها داده شد.


علوی در ادامه ارائه برنامه ها گفت: از دیگر برنامه ها شناسایی مواضع و مقرهای دشمن در قلمرو امنیتی و شناسایی نقاط قوت و ضعف و قوت ها نسبت به تهدیدات گروهک ها و اقدامات رفع آنها بوده است.


وی با بیان اینکه اقدامات و برنامه های دشمن را ناکام گذاشته ایم به دو مورد  کشف و خنثی سازی  جلیقه انفجاری در روز قدس در دو شهر کشور اشاره کرد و گفت: در صورت انفجار فاجعه عظیمی رخ می داد.


وزیر اطلاعات در ادامه به اقدامات عملیاتی اشاره کرد و  اظهارداشت: دستگیری عناصر معاند و شرور و ضد انقلاب بوده است و هسته ها و تیم های مرتبط با تکفیری ها انجام کرفته است و حدود 130 نفر از آنان دستگیر شده اند.


علوی به وارد کردن ضربات به گروهک های شرور اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی در شرق و غرب از هم پاشیده شدند و از جمله آنها گروهک الفرقان بود که محموله های سنگین انفجاری داشتند و قرار بود در یکی از شهرهای انفجاری منفجر کنند؛ البته دو گرگان شمشیر باز کشورمان و همراهش نیز کار آنها بود که توسط اطلاعات آزاد شدند.


  وی ادامه داد: یکی دیگر از کارها معدوم کردن سران و نیروهای موثر در اقدامات درگیرانه با سربازان کمنام امام زمان بودند که در غرب و شرق کشور انجام گرفت و از جمله این اقدامات به هلاکت رسیدن عامل جنایت  تاسوعای چابهار و انهدام کامل گروهک او بود.


وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز دشمن لمس می‌کند هیچ نقطه‌ای از چشمان سربازان امام زمان پنهان نیست و آرامش را از دشمن سلب می‌کند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.