ID : 13458545
صبح امروز؛

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تخصصی اطفال شهرستان تفت آغاز شد


عملیات اجرایی پروژه ساخت بیمارستان تخصصی اطفال شهرستان تفت صبح امروز آغاز شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، جلسه هماهنگی آغاز عملیات اجرایی پروژه ساخت بیمارستان تخصصی اطفال شهرستان تفت صبح امروز برگزار شد.


فرماندار تفت در مراسم آغاز این پروژه با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) با ابراز خرسندی از آغاز ساخت بیمارستان اطفال تفت گفت: با ساخت بیمارستان اطفال در کنار بیمارستان شهید بهشتی تفت، شهرستان می تواند به عنوان پشتیبان مراکز درمانی استان فعالیت کند.


محمود زارع رشکوئیه ضرورت ایجاد این پشتیبانی را ادامه نگاه توسعه ای به بیمارستان دانست و افزود: باید شهرستان تفت را در زمینه پزشکی به حدی برسانیم که بتوان خدمات پزشکی را به لحظه به بیماران ارائه کرد.


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این مراسم با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، نجات یک فرد را نجات همه انسان ها دانست و گفت: کار خیر و هزینه کردن برای خیر مانند حوضی است که به اقیانوس بی کرانی وصل است.


حسین زارع ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی تفت از بهترین بیمارستان های استان شناخته می شود و با ساخت بخش کودکان خدمت رسانی به تمام استان نیز انجام خواهد شد البته ما نباید از توسعه و ساخت بخش های دیگرغافل شویم.

 

دکتر اسدی رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید بهشتی تفت در گفتگو با صبح تفت، اظهار داشت: عملیات ساخت بیمارستان تخصی اطفال تفت در کنار بیمارستان شهید بهشتی و با اعتبار 4 میلیارد تومان با همت خیر محترم «حاج اکبر بیک»انجام می شود.

گفتنی است نقشه برداری این پروژه طی 4 ماه انجام شده و عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تخصصی اطفال در چند روز آینده آغاز خواهد شد.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.