ID : 961445
با قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت

عیادت اصحاب رسانه با پیشکسوت رسانه استان یزد +تصاویر


با قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار عصر دیروز به همت بسیج رسانه استان یزد، برخی از اهالی رسانه به عیادت "مجید وطن خواه" پیشکسوت اصحاب رسانه استان یزد رفتند.

به گزارش خبرنگار یزد رسا؛ به جرأت می توان گفت رسانه و فعالیت در آن، امروزه از دشوارترین و حساس ترین کارهای جهان است به طوری که مردم سختی کار و فشارهایی را که رسانه ها و اصحاب رسانه متحمل می شوند را لمس نمی کنند.

در بحرانی ترین، شاد ترین، غم انگیزترین و مهم ترین رویداد های یک منطقه این رسانه ها هستند که تأثیرگذار بر عقاید، افکار و رأی مردم هستند و بی تردید نقش اصحاب رسانه به عنوان حلقه اتصال با تمام ابعاد یک جامعه برای کسی پوشیده نیست و نخواهد ماند.

در جای جای کشور ایران بودند کسانی که در راه رسالت رسانه گام های بسزایی برداشته اند و امروز حتی نام آن ها نیز به فراموشی سپرده شده است. 

برای تجلیل و پاس داشت از زحمات اصحاب رسانه نیازی به همایش بزرگ و گردهمایی آنچنانی نیست و کافی است فقط در گوشه کنار فعالیت های روزمره تأثیر آن ها در پیشرفت  و آگاهی بخشی، به مردم و خود اصحاب رسانه گوشزد شود.

چندی پیش آگاه شدیم یکی از فعالین عرصه رسانه استان یزد به دلیل عارضه قلبی، در یکی از بیمارستان های شهر بستری است  و در همین راستا با نزدیک شدن به آستانه روز خبرنگار، فرصت را غنیمت شمردیم وبه رسم ادب با جمعی از اصحاب رسانه برای عیادت از وی راهی بیمارستان شدیم.

  IMG_8684

"مجید وطن خواه"، کسی که سکان داری نشریه "ندای عاشورا"، نمایندگی "روزنامه جوان" در استان یزد، مدیر مسئول سایت خبری "خورشید یزد"، عضو مؤسسه کیهان یزد و... را در کارنامه ی فعالیت رسانه ای خود دارد و تاکنون با قلم خود سعی در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های آن داشته است.

در این دیدار این پیشکسوت رسانه در دارالعباده اظهار داشت: پس از گذراندن یک دوره بیماری سخت قلبی و چند جراحی قلب، باز به دلیل همین عارضه در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شده و تحت درمان است و  تا حدودی وضعیت جسمانی او رو به بهبودی  قرار گرفته است.

IMG_8631

وی از دیدار با اصحاب رسانه ابراز خرسندی کرد و افزود: ارزش ملت ایران و انقلاب اسلامی بسیار فراتر از چیزی است که امروز ما به عنوان اصحاب رسانه انجام داده ایم و باید جوانانی که در راه آگاهی بخشی به مردم گام بر می دارند این گام ها را استوار تر بردارند و با تلاش بیش از پیش، خود را مدیون خون شهدا و ادامه دهنده جهاد و راه آن ها بدانند چراکه کار رسانه در زمان کنونی کمتر از جهاد در راه انقلاب نیست.

IMG_8675

 

IMG_8700

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.