ID : 10626299
گزارش میدانی در خصوص اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی :

غرب برای رهبران خود نیز احترام قائل نیست/ صهیونیست‌ ها، محور شرارت وخشونت


چند تن از روحانیون برجسته استان یزد در حاشیه تجمع اعتراض آمیز طلاب واقشار مختلف مردم در خصوص اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی گفتند: امروزه محور شرارت وخشونت صهیونییست ها بوده و به هر میزان که داعشی ها مدعی خشونت طلبی باشند به اندازه صهیونیست های غاضب که بیش از شصت سال کودک کشی و آوارگی مردم فلسطین را در کارنامه نحس خود دارند دست در جنایت و خشونت آلوده نساخته اند.

به گزارش یزد رسا، در حاشیه تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون  واقشار مختلف مردم در خصوص هتک حرمت مجله فرانسوی به ساحت نورانی  پیام آور مهربانی خبرنگار یزد امـــــــروز درگفتگوبا چند تن ازعلمای شهردارالعباده نظرات این عزیزان را  درباره علل و عوامل به وجود آورنده، این اقدام وقیحانه  جویا شده است  که خواندن آنها خالی از لطف نیست.


حجت الاسلام مجید نوذری یکی از طلاب مدرسه مصلی گفت: منشأ تمام این جسارت ها واهانات اسرائیلی ها ونوکران حلقه بگوش آن ها یعنی  آمریکائی ها و انگلیسی ها هستند.

حجت الاسلام نوذری  اضافه کرد: علت واقعی این توهین ها دشمنی و عداوت با جمهوری اسلامی و در راستای  خدشه دار کردن چهره نظام مقدس اسلامی بوده چرا که امروزه تنها پرچمدار اسلام ناب محمدی  ایران اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام  بدانند که ملت بزرگ ایران با توسل به خدا، رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای ، بصیرت و هوشمندی خود، در راستای  اعتلای اسلام ناب همت گمارده و چنین حرکت های پست وسخیفی تنفر جوامع اسلامی را از دول غربی بیشتر خواهد کرد.


حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نیز از دیگر روحانیون حاضر در مراسم اظهار داشت:  کسانی که به ساحت پیامبر اسلام توهین کردند ماهیت کثیف خود را نشان داده و موید این مطلبند که به هیچ تفکر الهی پایبند نبوده  و احترامی قائل نمی باشند.


حجت الاسلام حسینی تاکید کرد:  وقتی رهبر کاتولیک های جهان، توهین به پیامبر اسلام را ناشایست می داند ورئیس جمهور فرانسه و انگلیس به وی هتاکی می کند گواه این است که غربی ها برای رهبران خود نیز احترامی قائل نیستند پس چگونه می توان از آن ها انتظار احترام به پیامبر اسلام راداشت.

وی افزود:  توهین روزنامه فرانسوی به نبی مکرم اسلام و حمایت فرانسه ، شیطان بزرگ و برخی کشورهای اروپایی بار دیگر به جهانیان اثبات کرد که علی رغم توصیه های  کتب الهی و فرمایشات حضرت عیسی مسیح(ع) در خصوص  احترام به پیامبران الهی حامیان اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام تابع فرامین الهی نبوده و تنها از هواهای نفسانی خویش فرمان می گیرند.


این روحانی دارالعباده درادامه اضافه کرد: البته  یکی دیگر از دلایل این عمل وقیحانه ،ترس از اسلام است چرا که اسلام دین برابری و برادری بوده وحفظ حرمت همه ادیان الهی از واجبات این دین محسوب می شود  پس طبیعی است که همه تلاش دشمنان نمایش جهره ای خشن از اسلام و از بین بردن آن باشد حال آنکه  که قران وعده حفظ اسلام را داده است.


حسینی یادآور شد: البته وظیفه مسلمانان نیز اعلام انزجار ازچنین اقداماتی بوده ونباید در این خصوص منفعلانه عمل کرد.


حجت الاسلام سید یحیی نجم الهدی از روحانیون سرشناس یزد نیزدراظهاراتی بیان داشت : جریانی که دشمنان اسلام به وجود آوردند در راستای اسلام هراسی آن هاست چرا که با طراحی یک توطئه  کثیف به دفتر یک نشریه حمله کرده ، سپس این حمله تروریستی را به اسلام مرتبط و با آماده سازی فضا برای اهانت به پیام آور مهربانی، از آن بهره برداری نموده وعلیه مظهر اسلام کاریکاتور موهن را به چاپ می رسانند.

حجت الاسلام نجم الهدی اضافه کرد: انسان های حق طلب  جهان می دانند که اسلام واقعی سراسررافت و مهربانی بوده  و ترویج دهنده  روح و کرامت  انسانی است. 

وی تصریح کرد : امروزه محور شرارت وخشونت صهیونییست ها بوده و به هر میزان که داعشی ها مدعی خشونت طلبی باشند به اندازه صهیونیست های غاضب که بیش از شصت سال  کودک کشی و آوارگی مردم فلسطین را در کارنامه نحس خود دارند  دست در جنایت و خشونت آلوده نساخته اند.

نجم الهدی تاکید کرد: دول غربی و در راس آن ها آمریکا و اسرائیل غاضب  با اسلام امریکایی مشکلی نداشته  بلکه تمام مشکلات آن ها  با اسلام ظلم ستیز و واقعی است و گردهمایی هایی این چنینی  در حقیقت اعتراض به  توهین علیه جبهه حق یعنی اسلام است که در راس این جبهه  بزرگترین نماد آن وجود مبارک حضرت محمد(ص) می باشد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.