ID : 21625418
معضل کنارگذر شمالی بافق؛

غفلت مسئولان بافقی و یکه تازی سودجویان در ساخت و سازهای غیرمجاز+تصاویر


این روزها ساخت و سازها و تصرفات غیراصولی و بودن مجوز در حریم کنار گذر شمالی بافق بیداد می کند و مردم منتظر اقدام انقلابی مسئولان ذیربط می باشند.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر،اواخر اردیبهشت ماه بود که بافق خبر خبری با عنوان "ساخت و سازهایی که معلوم نیست از چه کسانی مجوز گرفته اند؛

رئیس مسکن و شهرسازی:ساخت و سازها در کنارگذر شمالی بعهده بخشداری بافق است/بخشدار مرکزی:بخشداری در حال جمع آوری مستندات است "

در خصوص ساخت و سازهای غیراصولی و بدون مجوز در حریم کنارگذر شمالی بافق منتشر کرد که با واکنش بخشدار مرکزی و رئیس راه و شهر سازی بافق مواجه شد و در نهایت طی تماس با محمد رضا فتاحی بخشدار مرکزی این شهرستان قرار شد این موضوع را پیگیری کرده و به اطلاع برساند.

اما انگار یا پیگیری های بخشدار محترم بی نتیجه بوده است یا هنوز تکلیف مشخص نیست که چه کسی باید پیگیری کند چرا که نزدیک به یک هفته است سودجویان در این محل اقدام به تخلیه تیرچه کرده اند و چه بسا که نخواهند شبانه سقف هم بریزند.

این افراد از مدل کم کم بساز و مالک شو استفاده می کنند و از رمضان سال گذشته خیلی نرم اقدام به اینگونه ساخت و سازها کرده اند.

بافق خبر اینبار اقدام به انتشار تصاویر این مکان می کند تا شاید مسئولان مربوطه هر چه سریعتر تکلیف این بلوار را مشخص کرده و جلوی ساخت و سازهای غیر اصولی از جمله عدم رعایت حریم جاده را بگیرند تا در آینده مجموعه مدیریت شهر مجبور به درگیری حقوقی با اینگونه افراد نشود.

انتهای پیام/ف

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.