ID : 39286619
فرمانده مقاومت بسیج مهریز:

فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی در راه است


فرمانده مقاومت بسیج مهریز گفت: با حماسه‌ای پرشور از حضور مردم در صحنه انتخابات شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی خواهیم بود.

به گزارش یزدرسا، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی در مراسم یادیاران پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) این شهرستان که بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تا چهار سال مدیریت کشور را و تا 40 سال از فتنه دشمنان بیمه خواهد کرد و برای ما، همانند خرمشهری دیگر است که با حماسه‌ای پرشور از حضور مردم شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز همه چیز ما براساس اسلام نیست اما حداقل دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که می‌دانیم موازین اسلامی باید در کشور رعایت شود و اگر کسی رعایت نکرد، مسئول خواهد بود.

فاتحی تصریح کرد: مبنای ما حکومت اسلامی است و در قرآن کریم صریحاً به آن اشاره شده است و در زمان طاغوت اولی الامر نداشتیم و حضرت امام (ره) موفق شد این مهم را برای ملت ایران تحقق ببخشد.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) اگر مردم در صحنه بودند، هرگز سیدالشهدا (ع) به مقتل برده نمی‌شد و اهل بیت او را به اسارت نمی‌بردند، تاریخ برای همه ما درس عبرت است که امروز پشتیبان ولایت باشیم و در این مسیر گام برداریم که خدای ناکرده تاریخ تکرار نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در پایان، متذکر شد: امروز همه تحت ولایت الهی هستیم و از شئون حفظ این ولایت این است که کارمان رنگ خدایی داشته باشد، حکمران الهی برای خود انتخاب کنیم، در مشکلات به یاری یکدیگر بشتابیم و از مرگ هراسی نداشته و شهادت را راه سعادت بدانیم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.