ID : 39792912
تحلیلگر سیاسی در گفتگو با یزدرسا:

فتنه‌گران در سال ۸۸ جمهوریت و اسلامیت نظام را توأمان مورد حمله قرار داده بودند


حشمتی کارشناس مسائل سیاسی، گفت: در فتنه سال 88 دو بخش کلیدی هویتی جمهوری اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت مورد حمله قرار گرفت.

اسماعیل حشمتی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حماسه نهم دی ماه گفت: در فتنه سال 88 دو بخش کلیدی هویتی جمهوری اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود: فتنه‌گران حضور و رأی مردم را با ادعای تقلب نادیده گرفتند و به اردوکشی خیابانی روی آوردند، علاوه بر این، آن‌ها اسلامیت نظام را نیز مورد حمله قرار دادند.

تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: اما به واسطه حضور و هوشمندی مردم خواست دشمنان ناکام ماند و مردم با حضورشان هم از جمهوریت و هم از اسلامیت نظام پاسداری کردند.

حشمتی خاطرنشان کرد: به اذعان بسیاری از کارشناسان غربی و کسانی که حتی از دشمنان ما هستند، انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات‌ها در دنیا است.

وی تأکید کرد: مردم در نه دی به میدان آمدند تا با کسانی که جمهوریت و اسلامیت را هدف قرار داده بودند، مقابله کنند و این حضور آبی بود بر آتش فتنه و میخ آخر را بر تابوت فتنه کوبید.

حشمتی تصریح کرد: حماسه نه دی بار دیگر نشان داد که مردم زمانی که احساس کنند نظام و انقلاب در خطر است خودشان به میدان می‌آیند و آن‌ها این را بارها نشان داده‌اند.

وی عنوان کرد: فتنه 88 موجب هوشیاری هرچه بیشتر مردم با توطئه‌های دشمن شد و این امر موجب می‌شود تا هرچه از انقلاب می‌گذرد، انقلاب بارورتر و قوی‌تر و مستحکم‌تر شود. 

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.