ID : 17624295
نوری:

فتنه فرهنگی مهم‌ترین نوع فتنه است


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران در نشست خبری ۹دی :فتنه نعمتی درس آموز برای ملت ایران بود که موجب شد نظام در پیچیدگی‌های پیش‌روی خود قوی‌تر عمل کند.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم ،  محمد نوری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در نشست خبری دانشجویی 9دی در خبرگزاری «نسیم» اظهار داشت: فتنه نعمتی درس آموز برای ملت ایران بوده است که موجب شد نظام در پیچیدگی‌های پیش روی خود قوی‌تر عمل کند.
وی افزود: از مهم ترین مباحثی که در فتنه مواجه بود مقوله فرهنگی بوده است.


عضو شورای تبیین مواضع با بیان اینکه فتنه 88 را می‌توان از ابعاد مختلف نگاه کرد گفت: یکی از جنبه‌ های این فتنه می‌تواند نوعی برکت برای نظام  باشد؛ نظام ما در بحث جنگ استکباری تجربه‌های بسیاری کسب کرد و با همین تجربه محکم در برابر جنگ غرب ایستاد.


وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مباحث این فتنه موضوع فرهنگی آن است که همین امر پیش‌زمینه موضوعات امنیتی و ضد امنیتی است.


نوری در ادامه افزود: در فتنه 88 عده‌ای فریب خوردند چرا که این برنامه نه یک ساله بود نه دو ساله بلکه برای وقوع فتنه 88 یک برنامه ریزی 10ساله شده بود؛ اگر به تاریخ 30 ساله انقلاب نگاه کنیم می‌بینیم که برنامه‌ریزی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران یک پروسه 10 ساله است که در ابتدا از سال 68 به فتنه 78 رسیدیم و پس از آن در یک بازه زمانی به فتنه 88 رسیدیم.


وی با تأکید بر اینکه همین پیش‌زمینه فرهنگی برای وقوع فتنه موجب فریب بسیاری از مردم شد گفت: این افراد خود پیش‌قراول استکبار جهانی شدند، فتنه‌گر همیشه هست و این فتنه موجب آزرده خاطر شدن مسئولین شد و همچنین از سوی دیگر موجب واکسینه شدن نظام می‌شود.


عضو شورای تبیین مواضع با تاکید بر اینکه نظام استکبار جهانی در فتنه 88 رؤیای گرجستان را در سر داشت گفت:‌ملت ایران این رؤیای استکبار جهانی را به کابوس تبدیل کرد و با پشت‌گرمی و وجود مکتب قویی چون شیعه به راحتی این رؤیای استکبار جهانی را در هم شکست.


وی ادمه داد: مباحث مختلفی در فتنه 78 و 88 پیش روست، جامعه استکباری برای فتنه 88 ابزار فراوانی را از جمله شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و... در دست داشت و از همه این ابزارها برای ارائه تصویر متوحشی از ملت ایران بهره برد و به کمک همین رسانه‌ها فیلم‌هایی را تولید کرد که در آن نگاه اسلام ستیزی و ایران ستیزی موجود است.
نوری تصریح کرد: ایران ستیزی به نفع استکبار است و زدن چهره ایران در واقع ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.