ID : 10431132
بخش اول/ رییس قرارگاه مردمی عمار در تفت:

فتنه 88 توطئه ای برای نابودی مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) بود/ امروز حمله دشمن در میدان جنگ نرم به اوج خود رسیده


حجت الاسلام طائب، رییس قرارگاه مردمی عمار در نشست صمیمی با نخبگان شهرستان تفت گفت: فتنه 88 مسئله رقابت انتخاباتی بین دو یا چند نفر نبود بلکه توطئه ای بود تا اصل تفکر و مقدمه سازی ظهور امام زمان(عج) را از بین ببرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، نشست صمیمی نخبگان شهرستان تفت با حجت الاسلام مهدی طائب، رییس قرارگاه مردمی عمار شب گذشته در سال شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت برگزار شد.

 بخش اول دیدار و سخنان حجت الاسلام طائب منتشر می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در این نشست صمیمی در رابطه با آثار فتنه 88 گفت: ما باید هم آثار مثبت و هم آثار منفی فتنه 88 را بررسی کنیم چرا که ما در عالم حادثه و رخ دادی یکطرفه نداریم، آثار منفی فتنه 88 را می توان به دو دسته مالی و آبرویی تقسیم کرد که آثار مالی فتنه هر چه قدر هم بزرگ باشد مهم نیست چون قابل جبران است اما چیزی که به سختی می توان آن را برگردانند، آبرو است.

وی افزود: انقلاب ما به تعبیر امام خمینی(ره) الگویی برای عالم است که ایشان فرمودند: ما باید انقلابمان را به جهان صادر می کنیم؛ زمانی ما می توانیم انقلابمان را به دنیا صادر کنیم که الگوی آن ها باشیم و این امکان پذیر نیست مگر آنکه در نزد آنها آبرو داشته باشیم.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه فتنه 88 به آبرو ما خدشه وارد و به آن صدمه زد، خاطرنشان کرد: کشور ما در دنیا به عنوان جمهوری اسلامی شناخته می شود، جمهوری یعنی مبنی بر رای مردم است و اسلامی یعنی این رای بر پایه اسلام است که متاسفانه فتنه 88 این دو مفهموم را دچار آسیب کرد.

وی ادامه داد: فتنه 88 زمان به نتیجه رسیدن طرح پیچیده و پنهان بیش از 20ساله دشمن بود که می خواست با استفاده از فرصت بعد از انتخابات به آن دست یابد؛ این توطئه جز این نبود که جریانی را به قدرت برساند که منافع از دست رفته دشمنان را برای آن ها بر گرداند به همین دلیل دشمن هرچه امکانات و ابزار داشت در سال 88 به میدان اورد تا به نتیجه خود برسد.

این واعظ توانا در بخش دیگری از سخنانش به حماسه بزرگ 9دی اشاره و اذعان داشت: حضور مردم در صحنه حسب احساس ضرورت آن ها به حضور است یعنی مردم ایران در صحنه های انقلاب به اندازه ای حضور خواهند داشت که احساس نیاز بکنند؛ به عنوان مثال شما اگر به تاریخ جنگ بنگرید، هر گاه صدام راهپیمایی مناسبتی مانند 22بهمن و روز قدس را تهدید می کرد، مردم حضور پر رنگ تر و بیشتری داشتند.

حجت الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنانش به جنگ نرم دشمن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اعتقاد من این است امروز دشمن در جنگ نرم یا همان عملیات روانی در اوج فعالیت، تلاش و هجمه خود است؛ دو شاخص را می توان در این زمینه بررسی کرد یک شاخص نرم افزاری و دو شاخص سخت افزاری.

وی تصریح کرد: عملیات روانی یعنی اثر گذاری بر فکر طرف مقابل به گونه ای که هدف مرود نظر را شخص با اراده خود انجام دهد و سخت افزار در این عرصه یعنی وسیله ای که بتوان با ان بر ذهن فرد تاثیر گذاشت که در تاریخ انقلاب هیچگاه دشمن تا این اندازه در زمینه سخت افزاری قوی نبوده است؛ ماهواره را می توان اصلی ترین سخت افزار دشمن دانست.

وی در ادامه به تشریح راه های مقابله با توطئه ماهواره پرداخت و گفت: اولین گام این است که باید باور کنیم دشمن از طریق ماهواره توطئه و ضربات سنگینی را به کشور تحمیل کرده است، ما با کسانی که توطئه دشمن در ماهواره را توهم می دانند اصلا حرفی نداریم، روی سخن ما با کسانی است که پذیرفته اند ماهواره کانالی برای ضربه دشمن به کشور است.

این سخنران توانا با طرح این سئوال که «دشمن ار توطئه ها به دنبال چیست?» اظهار داشت: حداقل هدف دشمن این است منافعی را که در این کشور از دست داده، دوباره بدست آورد.

وی دست یابی دشمن به منافع از دست رفته خود در ایران را کوچکترین هدف دشمن دانست و افزود: هدف اصلی دشمن نابودی جمهوری اسلامی ایران است که اگر غیر از این بود می توانست با برقراری به این منافع ابتدایی خود برسد.

رییس قرارگاه مردمی عمار ادامه داد: دلیل اصرار دشمن بر نابودی جمهوری اسلامی ایران این است که تلاش ها و فعالیت های نظام، مقدمه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است و هر چه از عمر این نظام اسلامی می گذرد چون به هدف اصلی که همین ظهور امام زمان(عج) نزدیک می شود، آتش و همجه دشمن نیز افزایش می یابد.

این روحانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: علت غیبت امام زمان(عج) ترس از کشته است که طبق آیات قران شدید ترین دشمنی با امام زمان(عج) را یهودیان دارند.

وی ادامه داد: امروز سنبل یهودیت در دنیا اسراییل است پس ما برای آنکه بخواهیم ظهور امام زمان(عج) صورت بگیرد باید یهود که همان اسراییل است را از صحنه روزگار محو کنیم.

طائب، با گریزی دوباره به توطئه عظیم دشمن در سال 88 گفت: فتنه 88 مسئله رقابت انتخاباتی بین دو یا چند نفر نبود بلکه توطئه ای بود تا اصل تفکر و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) را از بین ببرد.

بخش دوم این دیدار شامل پرسش و پاسخ متعاقبا منتشر خواهد شد. 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.