ID : 10347779
خطیب جمعه تفت:

فتنه88 نشان داد دشمن می تواند از فرصت، تهدید بسازد/ ثبت 9دی در تاریخ انقلاب به عنوان یک حماسه


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: 9دی روز بصیرت است چراکه حضور خالصانه امت اسلامی دشمن را به وحشت انداخت و این درس را به ملت ایران آموخت که ما نباید از دشمن غافل شویم چون دشمن در سال 88 نشان داد که می تواند با تبلیغات منفی عده ای نادان را فریب دهد و از فرصت ها، تهدید بسازد.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: عده ای در سال 88 به خاطر عنادی که با نظام جمهوری اسلامی  داشتند، اردو کشی خیابانی کردند و حتی در روز عاشورا به خیابان آمدند؛ سوت و کف زدند و به امام حسین(ع) توهین کردند  و عده ای گول خورده را با تبلیغات و جو روانی با خود همراه کردند.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» افزود: این ها نمی دانستند که ملت ایران این عزت و شرف را ارزان بدست نیاورده که بخواهد با این فتنه گری ها از دست بدهد.

وی تصریح کرد: فتنه گران و منافقانی که سال 88 را برای ملت ایران تلخ کردند، بدانند که ملت ایران بصیر و گوش به فرمان ولایت فقیه است.

غفوری با اشاره به سالروز حماسه بزرگ 9دی، اظهار داشت: 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک حماسه خودجوش وبی نظیر ثبت شد تا به همه دشمنان نشان دهد ملت ایران بر سر هتک حرمت به ارزش ها، آرام نمی نشیند.

وی گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند:«9دی روز بصیرت است» چراکه حضور خالصانه امت اسلامی دشمن را به وحشت انداخت  و این درس را به ملت ایران آموخت که ما نباید از دشمن غافل شویم چون دشمن در فتنه 88 نشان داد که می تواند با تبلیغات منفی عده ای نادان را فریب دهد و از فرصت ها، تهدید بسازد.

خطیب جمعه تفت با تشکر از برگزاری مراسم با شکوه خاکسپاری شهدای گمنام در استان، اظهار داشت: ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم؛ شهدا شمع فروزان جامعه  و مشعل درخشان انقلاب اسلامی اند، این چراغ ها مسیر ما در راه مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام غفوری همچنین سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) را یاد آور شد و گفت: شالوده و زیربنای نظام جمهوری اسلامی اعتقاد به مهدویت و امامت حضرت مهدی(عج) است و همین موضوع باعث شده است تا دشمن درصدد آن باشد تا به هر طریقی مهدویت را در جامعه ما به انحراف بکشد.

هفته وقف، نهضت سواد آموزی، سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و ازدواج از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه تفت بود.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.