ID : 1493181
مدیرکل ارشاد یزد:

فراخوان نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی به هنرمندان کشوری ارسال شد


مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزدبا اشاره به چاپ و انتشارفراخوان نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی،گفت: این فراخوان به تمامی نهادهای فرهنگی،هنری،مراکز دانشگاهی و هنرمندان در سراسرکشور ارسال گردید.

به گزارش یزد رسا، مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان یزدبا اشاره به چاپ و انتشارفراخوان نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی،گفت: این فراخوان به تمامی نهادهای فرهنگی،هنری،مراکز دانشگاهی و هنرمندان در سراسرکشور ارسال گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد یزد، بهرام عبدالحسینی با اعلام این خبرگفت:نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی در دوبخش مسابقه ای و جنبی برگزارمی شود که مقدمات ان در حال برنامه ریزی است.

به گفته این مقام مسئول ، هشتمن دوره جشنواره فیلم رضوی، در راستای تکریم و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود.وی ادامه داد که بخش مسابقه ای این جشنواره شامل؛داستانی کوتاه و مستند خواهد بود.
وی در مورد مقررات اصلی این جشنواره گفت: حداکثر زمان برای ارسال فیلم های کوتاه بخش داستانی 30دقیقه ومستند 40 دقیقه است.
دبیرجشنواره ملی فیلم رضوی همچنین اظهار داشت :دربخش جنبی این جشنواره برنامه هایی نظیر؛ نمایش آثار برگزیده دوره پیشین،کارگاههای آموزشی و مروری برآثار مستند سازمطرح ملی پیش بینی شده است.
وی گفت:طبق فراخوان منتشر شده علاقه مندان و هنرمندان فیلم ساز تا تیرماه سال آینده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مستقراست ارسال نمایند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.