ID : 11600806
دبیر کارگروه پیگیری حقوق مردم بافق:

فرماندار بافق باید شدت عمل بیشتر به خرج دهید/شعار «اگر قول دادیم عمل می‌کنیم» استاندار یزد عملی نشد!


دبیر کارگروه پیگیری حقوق مردم بافق گفت: وزیر رفاه در سفر خود به شهرستان بافق گفت «عقب ماندگی بافق در این چندین سال را ما در ۱۵ درصد جبران می کنیم» حال چند ماه گذشته چطور شد؟

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، سومین جلسه گزارش کارگروه پیگیری حقوق مردم و کارگران سنگ آهن بافق سه شنبه شب، 19 اسفندماه 93 در محل مسجد جامع پس از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

 

ابتدا محمد عباسی دبیر جلسه  با تشکر از حضور مردم ومسئولین از عدم حضور دریه از صندوق بازنشستگی و مقامات استانی که زیر صورت جلسه را امضا کرده اند گلایه کرد.

 

سپس دبیر کار گروه حسن امیرزاده گفت: حضور مردم در این جلسات و پیگری مطالبات خیلی مهم است .الان ۴۰ سال است که خاک این شهر را  برده اند وبه خاطر عدم پیگیریهای مردم وضع چنین است و هم اکنون حضور مردم باعث شده است اعضای کارگروه برای پیگیری سفرهایی به مرکز استان وکشور ودیدار با مسئولین کشور داشته وبا پیگری مسائل را منتقل کنند ونتیجه هایی خوبی داشته است .

 

وی در ادامه از پیشرفت 50 درصدی مصوبات کارگروه گفت و از فرماندار و امام جمعه شهرستان بخاطر همکاری ویژه در پیگیریها تشکر کرد.

 

امیرزاده افزود: در مورد گزارش بحث طرح های جوار معدنی باید گزارش دقیق به مردم داده شود وسر سوزنی گذشت نخواهیم کرد و بصورت شفاف مردم را درجریان روند کارها قرار می دهیم.

 

دبیرکارگروه پیگیری حقوق مردم بافق گفت: تاریخ برگزاری جلسات 19 هر دوماه یکبار می باشد و مشخص است پس آقایان برنامه های خود را طوری تنظیم کنند که بعدا نگویند جلسه داشته ایم.

 

وی بیان داشت: افرادی که در جلسات حاضر نمی شوند یادشان باشد که شهریور امسال چه بحرانی در بافق بود و اکنون 70 درصد سود سنگ اهن برداشته می شود.

 

دبیرکارگروه اظهار داشت:همانطور که رئیس جمهور گفته است هرگونه انتقاد سازنده را می پذیریم و همچنین استاندار یزد در ابتدای کار خود گفتند ما قول نمی دهیم و اگر قول دادیم عمل می کنیم و باید بگونه ای برخورد شود که قول هایی که در گذشته به مردم بافق داده شده است و مسکوت مانده در دولت تدبیر به سر انجام برسد وشهرستان بافق به آنچه که لیاقت واستعداد آن را دارد برسد.

 

امیرزاده ادامه داد: فرماندار بافق گفت " سند چشم انداز توسعه شهرستان نقشه راه ماست وتنها با برنامه ریزی می توان به اهداف رسید باید خدمت کنیم وبه قول هایی که میدهیم عمل کنیم این سیاسیت دولت تدبیر وامید است" حال فرماندار کمی شدت عمل  بیشتر به خرج دهید ودر بحث های جوار معدنی و  فولاد بافق  نگذارید کار روی زمین بماند و نگذاریم به هیچ قیمتی حتی برای مدتی متوقف  شود.

 

این عضو کارگروه در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی  و اشتغال پایدار تاکید کرد: وزیر رفاه در سفر خود به شهرستان بافق گفتند عقب ماندگی بافق در این چندین سال را  ما در ۱۵ درصد جبران میکنیم. حال چند ماه گذشته چطور شد؟ قول هایی که شما به ما دادید و ما به مردم  قول داده ایم که شما گفتید سه سال سود از سنگ آهن برداشت نشود و هیت مدیره صندوق پذیرفتند و امروز خبر های بدی می شنویم که آقایان درخواست پول کرده اند  .با وجود این کارها چگونه می خواهند طرح های جوار معدنی را اجرا کنند ؟

 

ما الگوی بحث کارخانه جوار معدنی را در کنار خودمان داریم واز نظر هزینه، زمان می توانیم قیاس کنیم وبدانیم آیا حرفهایشان توجیح داردیا ندارد!

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.