ID : 3557350
نشست فرماندار و نماینده یزد در محله اکبرآباد؛

فرماندار یزد:مراکز پزشکی افاغنه به خارج از شهر منتقل می شود/مردم:خواستار برخورد با موتورسواران متخلف هستیم


فرماندار یزد در جمع مردم محله اکبراباد یزد از برنامه ریزی برای انتقال مرکز درمانی اتباع بیگانه به جاده یزد تفت خبر داد و گفت: مردم محلات باید در رابطه با کاهش ناامنی ناشی از حضور اتباع بیگانه گام‌های عملی بردارند.

به گزارش یزد رسا به نقل از خبرنگار یزدبانو، محمود شاکری شمسی در نشست مردم و مسؤولان که با حضور جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس  در تکیه ابالفضل محله اکبرآباد یزد برگزار شد با اشاره به گلایه مردم در مورد وجود مراکز درمانی متعدد در محلات یزد  که باعث بروز مشکلات برای ساکنین این محلات شده است گفت: خدمات پزشکی فراوانی در یزد  به افراد غیربومی نیز ارائه می شود و پیگیر هستیم مراکز پزشکی که به این افراد خدمات ارائه می‌کنند به جاده یزد تفت انتقال داده ‌شود.

*اتباع بیگانه در دستور کار شورای تأمین استان

شاکری شمسی افزود: امنیت از موضوعات بسیار مهم در جامعه است و کشور ایران  به برکت خون شهدا از امنیت بالائی برخوردار است.

وی درپاسخ به گلایه مردم اکبرآباد از حضور گسترده اتباع خارجی در این محله و احتمال ناامنی گفت: حضور اتباع و بویژه افاغنه در دستور کار جدی شورای تأمین قرار دارد و در رابطه نحوه برخورد با آنان چند گزینه مطرح شده است و نحوه مواجهه با اتباع بیگانه یک موضوع کشوری است و باید تصمیمات کلانی در سطح کشور گرفته شود.

*مردم خانه های خود را به اتباع بیگانه کرایه ندهند

وی  ادامه داد: مردم  نیز باید در رابطه با کاهش ناامنی ناشی از حضور اتباع بیگانه گام‌های عملی بردارند چرا که برخی از مردم برای اینکه درآمد جزئی ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان داشته باشند خانه‌های خود را به اتباع بیگانه کرایه می‌دهند و  حضور آنها را در سطح شهر گسترده‌تر می‌کنند.

*برخورد با موتورسواران درخواست مکرر مردم

فرماندار یزد در پاسخ به گلایه مردم در رابطه با برخورد نامناسب راهنمائی و رانندگی یزد با موتورسواران ، گفت:  شهر یزد با تصادف‌های بسیاری روبه رو است و سالیانه تعداد بسیار زیادی فوتی، مجروح و یا معلولیت ناشی از تصادف  دارد و بسیاری از مردم خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با موتورسواران هستند و از راهنمائی و رانندگی درخواست برخورد با موتورسواران را دارند.

شاکری شمسی ادامه داد: البته  نیروهای راهنمائی و رانندگی باید در برخورد با موتورسواران دقت لازم  را داشته باشد و اگر چنین چیزی وجود ندارد به آنان تذکر خواهیم داد.

*تعداد پل های هوایی در شهر یزد افزایش می یابد

وی در رابطه با مشکلات پارک درون محله‌ای اکبرآباد، گفت: باید در سطح شهر یزد پارک‌هائی در شأن مردم ایجاد شود اما در عین حال نباید پارک‌های درون محله‌ای را فراموش کنیم و برنامه‌ریزی برای توسعه پارک‌‌های درون محله‌ای در دستور کار قرار دارد.

شاکری شمسی از توجه ویژه فرمانداری به ساخت پل‌های هوائی خبر داد و گفت: برای افزایش ضریب امنیتی مردم با بخش خصوصی هماهنگی شده تا پل‌های هوائی بیشتری در سطح شهر ایجاد شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.