ID : 39938703
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

فرهنگ سیاسی ملت ایران در جهان نمونه است / مقاومت در مقابل استکبار الگویی برای جهان اسلام


سردار نوری با اشاره به اینکه مقاومت در مقابل استکبار الگویی برای جهان اسلام است، گفت: فرهنگ سیاسی ملت ایران در جهان نمونه است.

به گزارش یزدرسا، سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد با بیان اینکه به توطئه‌های بیش از 40 سال استکبار علیه جمهوری، گفت: امروز ایران اسلامی چه در داخل و چه خارج از کشور عرصه‌های عزت و سربلندی و استقلال و آزادی را می‌پیماید.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقابل استکبار به‌عنوان الگویی برای جهان اسلام تبدیل‌شده است، عنوان کرد: فرهنگ دینی انقلاب اسلامی ملت شریف ایران به‌عنوان یکی از فرازهای متعدد انقلاب است. بیش از چهل سال است که ملت ایران از اقوام و مذاهب مختلف بافرهنگ‌های مختلف پای انقلاب ایستاده‌اند و امت‌ها و ملت‌ها هم نظاره‌گر آن هستند.

نوری از دیگر فرازهای متعدد انقلاب را فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و افزود: در گذشته هر یک سال یکبار این ملت پای صندوق حاضر می‌شدند و اخیراً هر دو سال یکبار و همه در آن شرکت دارند تا مسئولان را انتخاب و حمایت کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه فرهنگ استکبارستیزی ملت شریف ایران را از دیگر فرازهای انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: استکبار برای سرکوب کسانی که دنبال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند، آنها را یا به تبعیدگاه، یا زندان و یا به‌گونه‌ای تحت‌فشار قرار می‌دهند تا شاید بتوانند این مقاومت منطقه را مهار کنند که اصلاً به چنین چیزی نخواهند برسند، چون ملت‌ها به برکت انقلاب اسلامی و شهدا و ملت ایران، ایستادگی و مقاومت را در سرلوحه خود قرار داده‌اند.

وی به اقدامات ارزنده تیپ الغدیر استان یزد در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: نقش تیپ الغدیر در دفاع از حرم و اقدامات امنیتی در خارج از مرزها بسیار قابل‌تقدیر و ارزنده بود.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.