ID : 14744986
یادداشت؛

فریاد مظلومیت و گوش شنوایی که نیست


آیا کسی یا رسانه‌ای هست که صدای اعتراضم را نسبت به جنگ و نسل کشی به مدعیان و سازمان‌های حقوق بشر در کشورهای اسلامی و عربی و ... برساند؟

یزدرسا؛ آیا کسی یا رسانه‌ای هست که صدای اعتراضم را نسبت به جنگ و نسل کشی به مدعیان و سازمان‌های حقوق بشر در کشورهای اسلامی و عربی و ... برساند؟

ای خدای مهربان که 124 هزار پیامبر و در رأس و سرآمد آنان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله را در طول تاریخ و جانشینان و رهبران محبوب را در هر زمانی برای بندگان خود هدیه کرده‌ای تا راهنمای مردم باشند؛ که از فرمان تو اطاعت کنند و در جهان زیبای تو زندگی کنند و آخرت خود را آباد کنند؛ اما نمی‌دانم چرا برخی از بندگان تو در گوشه و کنار این جهان فراموش کرده‌اند و نظم و حقوق انسان‌ها را به هم زده و پایمال کرده‌اند؛ در کشور عزیزم جمهوری اسلامی ایران هشت سال جنگ تحمیلی به راه انداختند؛ و هزاران جوان این کشور را شهید و مجروح و زخمی کرده‌اند؛ شهید مظلوم بهشتی و هفتاد و دو تن از بهترین یارانش و رئیس جمهور وقت شهید رجایی و نخست وزیرش شهید باهنر را به شهادت رساندند؛ پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با شناسه «IR655» از تهران به مقصد دبی در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷ (۳ ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) پس از توقف بین راهی در بندر عباس به سمت دبی در حرکت بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون کردند و تمامی ۲۹۰ سرنشین آن که شامل ۴۶ مسافر غیر ایرانی و ۶۶ کودک بودند؛ به شهادت رساندند؛ و الان هم دانشمندان عزیز هسته‌ای ما ترور و شهید می‌کنند و هزاران خیانت و جنایت دیگری که مرتکب شده و می‌شوندد.

ای خدای من رژیم کودک کش اسرائیل 65 سال است که سرزمین مقدس قدس، فلسطین عزیز را اشغال کرده و در این کشور آتش جنگ را شعله ور کرده است؛ و گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه این کشورها را ویران کرده‌اند و به مردان و زنان و کودکان رحم نکرده و آن ها را کشته و به اسارت می برند؛ و گروهی از طالبان در افغانستان این کشور را خراب کرده و مردم بی گناه را شهید می‌کنند؛ امروز رژیم خائن آل سعود در یمن جنگ را شروع کرده و بر سر این مردمان بی گناه بمب می‌ریزد؛ زن و مرد و کوچک و بزرگ را می کشد؛ و شهر و خانه‌ی آن‌ها را با خاک یکسان کرده است.

ای خدای مهربان به من توفیقی بده تا صدای مظلومیت این مردم را که گوشه‌ای از جنایات آمریکا و همپیمانانش‌می باشد را به گوش جهانیان و دبیر کل سازمان ملل برسانم.

ای مردم آزاده جهان اگر شما دبیر کل سازمان ملل بودید؛ برای یک جهان دور از خشونت و جنگ چگونه مدیریت می‌کردید!!!؟

                                                                              کارگر رزمنده: علی اکبر غفوری




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.