ID : 9364180
کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده هشدار داد

فساد زنان و نابودی غیرت و حیا از اهداف ماهواره/ فرزندان را پای ماهواره رها نکنیم


کارشناس خانواده در هیأت انصارالشهدای یزد با هشدار به والدین یزدی که فرزندان را پای ماهواره رها نکنید از بین بردن غیرت وحیا، شکستن قبح گناهان، عادی سازی روابط حرام و نابودی بنیان مقدس خانواده با به فساد کشیدن زن به عنوان محور این کانون را از اهداف این شبکه ها برشمرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزدبانو، حجةالاسلام  مهدی پرنیان در جمع عزادارن حسینی در هیأت انصارالشهدای یزد در مراسم بوی سیب با بیان روایتی از امام صادق (ع) در مورد توجه انسان به منشأ علم دریافتی به عنوان غذای روح هشدار داد : در حالی که پدر و مادرها مراقب غذای جسم فرزندانشان هستند که مسموم وآلوده نباشد چگونه حاضرمی شوند روح بچه از طریق گزاره های تصویری که تأثیر مستقیم بر روح افراد خصوصا کودکان دارد آلوده شود .


*چرا خدمات ضد فرهنگی دشمن به مردم ایران رایگان است
وی به الطاف فرهنگی و کاذب دشمن درخدمت به ملت ایران با ارائه رایگان تصاویر و فیلم های مبتذل اشاره کرد و خاطرنشان نمود : چگونه در خود کشورهای غربی مردم باید برای دریافت برخی برنامه ها هزینه بالا بدهند آنهم کنترل شده دراختیارشان قرار گیرد ولی برای مردم ما این خدمات رایگان است!
این کارشناس خانواده خط مقدم امروز را در جیب های تک تک مردم  دانست و یاد آورشد : در هشت سال جنگ تحمیلی جوانها جان دادند و دشمن را از خانه راندند و امروز ما برای رسیدن به لذت های زود گذر دنیا دست دشمن را گرفتیم و به خانه آوردیم !
پرنیان درادامه به مقایسه تفاوت شاخص های جنگ نظامی و فرهنگی در تعبیرات حجة الاسلام محدثی پرداخت واظهار داشت: در جنگ نظامی تهاجم به مرزهای آبی و خاکی بود و در تهاجم فرهنگی هجوم دشمن متوجه دین و اخلاق است و می بینید که جنگ با همه سختی اش راحت تر و مقاومت بالاتر بود .
وی افزود : جنگ نظامی، ترسناک ، ولی جنگ فرهنگی فریبنده وجذاب است ودشمن خوب فهمید که در جنگ کاری از پیش نخواهد برد زیرا با دفاع و مقاومت روبرو می شود و براستی برای جنگ فرهنگی چقدر سلاح و مهمات فراهم کرده  و به دفاع ومقاومت پرداخته ایم؟!


*اسرای جنگ فرهنگی موجب سرافکندگی خانواده ها
این کارشناس مذهبی، اسیران این جنگ فرهنگی امروز را برخلاف جنگ نظامی، آلوده و موجب سرافکندگی خانواده دانست و با بیان گوشه ای از ایثارشهدا در هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: شهدای ما در جنگ نظامی از لذت های خود برای خدا گذشتند و برخی از ما به خاطر لذت ها خدا را کنار گذاشتیم ومسؤولیتهای خانوادگی را از یاد بردیم و در گناه هم شریک شدیم .
پرنیان، ترویج لذت گرایی بر اساس اومانیسم را اساس شبکه های دشمن دانست و گفت : از بین بردن غیرت و حیا، شکستن قبح گناهان، عادی سازی روابط حرام و نابودی بنیان مقدس خانواده با به فساد کشیدن زن  به عنوان محور این کانون و سپس فساد اجتماع هدف این شبکه هاست .
وی در پایان برخی مصادیق این شبکه ها را در رواج وعادی سازی گناه برشمرد و خانواده ها را به هوشیاری نسبت به ترفندهای روانشناسانه دشمن در تغییرمفاهیم اسلامی و ارزش نشان دادن ضد ارزش ها فرا خواند.

 

*جنگ فرهنگی دشمن بی سر و صداست
این سخنران با تأسف از اینکه در جنگ فرهنگی به جای مقاومت،  پذیرش و استقبال وجود دارد؛ افزود : جنگ نظامی سر و صدا  دارد  ولی جنگ فرهنگی  دشمن آرام و  بی صدا است و 23  سال پیش رهبر فریاد زدند شبیخون فرهنگی است و خیلی ها با توهّم خواندن این جنگ نتیجه اش را اکنون دیدند .
حجت الاسلام پرنیان تصریح کرد : در جنگ فرهنگی بمب ها سریع عمل نمی کند و خزنده و به تدریج  تخریب می کند و ما 20 سال بعد اثراتش را خواهیم دید.


*تبریک عید دشمن همراه با شلیک گلوله فرهنگی است
وی با علنی خواندن اعلان جنگ در حیطه نظامی عنوان کرد : جنگ فرهنگی پخش فیلم و آهنگ و یا اعلام رابطه و دوستی حتی در قالب تبریک عید است ولی پشت پرده شلیک گلوله است .

*فرزندان را پای ماهواره رها نکنید
این کارشناس مسائل اجتماعی و خانواده ، هدف شبکه های ماهواره ای از فاسد ترین تا مذهبی ترین را از بین بردن اسلام  و تشیع با تفرقه افکنی با حیله و نیرنگ برشمرد و تأکید کرد : بچه ها را پای ماهواره رها نکنید و سادگی است که فکر کنیم برخی شبکه ها را قفل می زنیم زیرا فرزندان ما راه دیدنش را از هر راهی یاد می گیرند و شما ظاهری سالم را از کودک می بینید ولی با درونی که در حال فاسد شدن است.
پرنیان، شیوه تربیت دهه 60 و90 را متفاوت دانست و خاطرنشان نمود : دیگر قرار نیست بچه ما امروز همین جوری که ما بزرگ شدیم بشود و اگر در این زمانه رهایش کنیم با اینهمه ابزار متنوع علفی هرز خواهد شد نه میوه مورد نظر زیرا مرز جنگ فرهنگی نامحدود و پنهان است .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 3.6666666666666665 stars out of 5.