ID : 861719
فرماندار شهرستان خاتم:

فصل الخطاب کار ادارات همکاری با هیئت های نظارت بر انتخابات است


فرماندار شهرستان خاتم با بیان اینکه فصل الخطاب کار همه ادارات و نهادها همکاری و هماهنگی با هیئت های نظارت بر انتخابات است گفت:همه ادارات و نهادها خود را برای برگزاری انتخابات و در اختیار قرار دادن امکانات و نیرو برای هیئت های نظارت و اجرایی آماده کنند.

به گزارش یزد رسا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان خاتم صبح امروز(یکشنبه)با حضور امام جمعه هرات،بخشدار مرکزی خاتم ،بخشدار مروست و مسئولین ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه هرات برگزار شد.

 فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه ضمن تبریک سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت:همه ما سرباز ولایت هستیم و در نظام جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را رهبری می زنند بنابراین همگی باید دقت کنیم و از مسیر منحرف نشویم.

محمد علی شاه حسینی بابیان اینکه در آستانه انتخابات باید به مطالبه رهبری که همان حفظ وحدت بکوشیم خاطر نشان کرد:صیانت از آراء  مردم و حفظ سلامت انتخابات از دیگر خواسته های مقام معظم رهبری است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه فصل الخطاب همه ادارات و نهادها همکاری و هماهنگی با هیئت های نظارت بر انتخابات است گفت:همه ادارات و نهادها خود را برای برگزاری انتخابات و در اختیار قرار دادن امکانات و نیرو برای هیئت های نظارت آماده کنند.

شاه حسینی همچنین بر ضرورت تلاش به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.