ID : 9749702
سخنران یادواره شهدای گمنام ابرکوه:

فضای جبهه ها آکنده از آشتی با خدا و رفتن به سمت خود واقعی بود


امام جماعت مسجد امیرالمومنین(ع) در یادواره شهدای گمنام ابرکوه گفت: رزمندگان ما در فضای جنگ، با خداوند انس زیاد و توبه های خالصانه داشتند که باید سرمشقی برای جوانان عصر حاضر باشد.

به گزارش به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، یادواره 9 شهید گمنام شهرستان ابرکوه با همکاری هیئت فاطمیون،  کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت مسجد محمد رسول الله شهرستان در محل مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ساجدی امام جماعت مسجد امیر المومنین(ع) اظهار داشت: مهمترین بحثی در زندگی انسان تاثیر بسیاری دارد بحث توبه و آشتی با خداست.

ساجدی علت پرداختن به گناه و معصیت را عدم معرفت به حق تعالی بیان گرد و گفت: اگر ما میزان محبت خدای متعال را نسبت به خود می دانستیم هرگز دچار گناه و معصیت نمی شدیم.

امام جماعت مسجد امیر المومنین(ع)  با اشاره به دو روایت قدسی افزود: خداوند همیشه منتظر ماست تا به سمت او برگردیم و نباید وسوسه های شیطان مانع این امر شود، که این خود معصیت است.

وی فضای جبهه در 8 سال دفاع مقدس را جلوه ای از توبه و اخلاص توصیف کرد و افزود: رزمندگان ما در فضای جنگ، با خداوند انس زیاد و توبه های خالصانه داشتند که باید سرمشقی برای جوانان عصر حاضر باشد، در حقیقت فضای معنوی جبهه، فضایی آکنده از آشتی با خدا و رفتن به سمت خود واقعی بود.

ساجدی بیان داشت: لحظات شیرین توبه برخی از جوانان رزمنده در فضای معنوی جبهه، باید مطالعه و منتشر شود تا هم الگویی برای جوانان ما در عصر حاضر باشد و هم فاصله میان جوانان و این فضا برداشته شود.

در ادامه این برنامه معنوی، مراسم سوگواری و عزادرای همراه با سینه زنی و مداحی ماجد قیم برگزار شد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.