ID : 10664163
خطیب جمعه تفت:

فضای مجازی امروز یک جبهه جنگ واقعی است/ «آل سعود» خائن حرمین شریفین است


امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز امت اسلام باید بپاخیزد و اعتراض خود در برابر این اهانت را به گوش جهانیان برسانند، هرچند بعضی از کشورهای اسلامی مثل عربستان که فقط اسم اسلام را یدک می کشند نه تنها به این توهین اعتراض نکردند بلکه غیر مستقیم دفاع هم کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار داشت: نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» با اهانت به حضرت محمد(ص)، خشم همه مسلمانان را برانگیخت و در حقیقت این توهین مثل خنجری بود که استکبار جهانی و کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی دارند بر بدن مسلمانان وارد کردند.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری» ادامه داد: ما این اهانت و حرمت شکنی را به جهان اسلام تسلیت و چنین اهانتی را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه مسلمانان نباید در برابر چنین اقداماتی ساکت بنشینند، تصریح کرد:  امروز امت اسلام باید بپاخیزد و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند هرچند بعضی از کشورهای اسلامی مثل عربستان که فقط اسم اسلام را یدک می کشند نه تنها به این توهین اعتراض نکردند بلکه غیر مستقیم دفاع هم کردند.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: برای سران کشور عربستان و حکومت ال خلیفه متاسفیم که خود را خادم حرمین شریفین می دانند چراکه شما در واقع خائن حرمین شریفین هستید و سکوت شما در برابر این اهانت ها و حمایت از سران استکبار دلیلی بر این مدعاست.

وی افزود: سران کشور عربستان که خوشبختانه امروز پادشاه آن ها به درک واصل شد، فقط اسم اسلام را لکه دار می کنند و اگر امروز تاریخ چند قرن گذشته اسلام را مطالعه کنیم، می بینیم تمام فتنه های که در جهان اسلام رخ داده است یا بدست این کشور صورت گرفته و یا اصلی ترین حامی آن بوده است.

امام جمعه تفت همچنین شهادت تعدادی از فرماندهان حزب الله و همچنین سردار الله دادی را به بدست رژیم منحوس صهیونیستی یادآور شد و اذعان داشت: رژیم کودک کش اسرائیل بار دیگر خوی حیوانی و وحشی گری خود را با این اقدام نشان داد.

غفوری افزود: شهادت سردار ایرانی در منظقه ای نظیر جولان دارای این معنی است که ایران روز به روز و لحظه به لحظه به اسرائیل نزدیک تر می شود و به برکت ریخته شدن همین خون ها، حیات ننگین اسرائیل بزودی به پایان خواهد رسید.

خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت و گفت: اصلی جبهه دشمن در جنگ نرم، فضای مجازی است و امروز هرکس مایل به جهاد در راه خداست باید در این زمینه تلاش کند و من از جوانان می خواهم تا با فعالیت بی دریغ از این عرصه مهم عقب نمانند.

حجت الاسلام غفوری همچنین با اشاره به آداب ازدواج  و مراسم عروسی از دیدگاه اسلام، ازدواج حضرت زهرا(س) و علی(ع) را نمونه کامل یک ازدواج اسلامی و دینی است و گفت: باید ازدواج های امروز ما به گونه ای باشد، که مراسم عروسی به یک مشکل و معضل بزرگ برای آغاز زندگی تبدیل نشود.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.