ID : 3662341
با حضور در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه

فعالان فرهنگی شهر یاسوج خواستار لغو کنسرت خوانندگان کوچه بازاری شدند


گروهی از فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج در اعتراض به برگزاری کنسرت خوانندگان کوچه بازاری با حضور در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خواستار لغو این برنامه شدند.

به گزارش یزدرسا به نقل از صبح زاگرس ، این روزها بیلبوردها و تبلیغات بنری شهر یاسوج به صورت گسترده کنسرت دو خواننده پاپ در شهر یاسوج را به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) تبلیغ می کند.

در این تبلیغات گفته شده که مجید خراط ها و امید جهان خوانندگان موسیقی پاپ، عصر روز سه شنبه ۳۰ اردی بهشت ۹۳ و به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) در یاسوج کنسرت اجرا می کنند.

به همین منظور گروهی از فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر یاسوج در اعتراض به اجرای کنسرت های سخیف در این شهر در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته و ضمن ابراز نگرانی از تأثیرات منفی برگزاری چنین کنسرت ها و مجالس جشن خواستار رسیدگی و نظارت بر اجرای این برنامه ها شدند.

به گزارش خبرنگار صبح زاگرس، فعالین فرهنگی و جوانان مذهبی شهر در اعتراض به اتفاقات رخ داده در کنسرت های گذشته و رواج هنجارشکنی  در زمان اجرای این برنامه ها، بعد از حضور در جلوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با مراجعه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با امین کمالوندی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرده اند.

اخبار تکمیلی و جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام می شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.