ID : 8290893

فعالیت اقتصادی اعضای فرقه ضاله بهائیت از طریق فروش عمده لوازم بهداشتی و الکترونیکی


بهائیان مدتی است به صورت بسیار آرام و خزنده دست به اقدامات اقتصادی زده اند. برخی از فروشندگان عمده لوازم مصرفی و خانگی که عمدتا بهائی هستند کنتزل توزیع این موارد را در برخی از نقاط کشور در اختیار گرفته اند.

به گزارش یزدرسا به نقل از راه دانا  مدتی است که اعضای فرقه بهائیت به صورت بسیار آرام و خزنده دست به اقدامات اقتصادی زده اند و برخی از فروشندگان عمده لوازم مصرفی و خانگی که عمدتا بهائی هستند کنتزل توزیع این موارد را در برخی از نقاط کشور در اختیار گرفته اند.


اعضای این فرقه ضاله علی رغم عدم دست یابی به نتایج مورد نظر و دلخواه در عرصه سیاسی کشور دست به انجام یکسری اقدامات اقتصادی در کشور زده تا به نوعی نبض اقتصاد کشور را در دست گرفته و یا حداقل تاثیر گذاری در آن داشته باشد تا با کمک آن و میزان تاثیر گذاری‌ بر اقتصاد بتواند به اهدافشان دست پیدا کنند.


در همین راستا با خبر شدیم بهائیان در یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی فعالیت های اقتصادی گسترده ای را آغاز کرده‌اند.


این افراد که عمدتا یا بهائی هستند و یا وابستگی مستقیم به افراد مرتبط با فرقه ضاله بهائیت دارند کنترل فروشندگی لوازم بهداشتی و آرایشی‌، لوازم صوتی وتصویری و الکترونیکی آن منطقه را در دست گرفته اند.


افراد مذکور با در دست گرفتن نسبی واردات و توزیع اقلام مذکور به نوعی ایجاد انحصار کرده‌اند که البته خیلی هم ملموس نیست و این کار بدون هیاهو انجام می گیرد اما بنا بر اطلاعات به دست آمده قرار است این اقدامات گسترش یابد و نقش بهائیان بیش از گذشته شود.


با توجه به اینکه ورود این فرقه های ضاله به اقتصاد کشور موجب افزایش فساد می‌شود، نیاز است مسئولان استانی و کشور حساسیت ویژه ای بر روی فعالیت های اقتصادی این مناطق داشته باشند و فضای تولید و اقتصاد کشور را در اختیار تولید کنندگان بومی قرار دهند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.