ID : 28710470
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم:

فعالیت تبلیغاتی زودهنگام کاندیداهای شوراها پیگرد قانونی دارد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: فعالیت تبلیغاتی کانال‌ها و گروه‌های حامی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا با هر نامی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خاتم، اظهار کرد: فعالیت تبلیغاتی زودهنگام کانال‌ها و گروه‌های حامی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا با هر نامی ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

ابوالفضل توکلی افزود: فعالیت انتخاباتی كانديداها در فضای مجازی مصداق بارز تبليغات زود هنگام می‌باشد و تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اينكه فرجه قانونی تبليغات كانديداهای شورای شهر و روستا هنوز آغاز نشده است، تبليغات كانديداهای شورای شهر و روستا در فضای مجازی به هر شكل چه از طريق تشكيل گروه های طرفداری و چه از طريق ايجاد كانال تخلف انتخاباتی مي‌باشد.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به تذكر فرماندار در جلسه‌ای با كانديداهای شوراها در صورت تداوم اينگونه تبليغات در فضای مجازی ضمن احضار كانديدای مربوطه به دادسرا و تشكيل پرونده قضايی رسيدگی لازم صورت می‌گيرد. 

لازم بذکر است پس از تذکر فرماندار خاتم اکثر کاندیدا کانال‌ها و گروه‌های تبلیغاتی خود را پاک کرده و فقط تعداد محدودی گروه با تعییر نام فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.