ID : 10560379
رییس هیات فوتبال استان یزد خبر داد

فوتبال یزد زیر پوشش طرح ایران ویژن


رییس هیات فوتبال استان یزد از آغاز طرح ایران ویژن در این استان خبر داد.

به گزارش یزد رسا، رییس هیات فوتبال استان یزد از آغاز طرح ایران ویژن در این استان خبر داد .
محمد حسین رسولزادگان امروز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درقالب این طرح راهبردی فعالیت های فوتبال در یزد و شهرستان های استان بر اساس یک برنامه دقیق اجرایی می شود .

وی خاطر نشان کرد: ساختار سازی ، ساماندهی باشگاه های فوتبال ، توجه به فوتبال پایه و مدارس فوتبال و فوتسال و همچنین برگزاری دوره های علمی و آموزشی برای داوران و مربیان پیش بینی شده است .

رییس هیات فوتبال استان یزد گفت: اجرای این طرح در دو سال آینده قطعا در توسعه فوتبال همه جانبه استان یزد و ارتقای این رشته نقش تاثیرگذاری خواهد داشت .

رسولزادگان گفت: خوشبختانه در فوتبال استان یزد زیر ساخت های لازم هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری وجود دارد و با همدلی می توان به پله های موفقیت رسید .

وی افزود: هم اکنون افزون بر 20 هزار نفر در یزد و مناطق تابعه بصورت فعال در قالب تیم های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی اعم از بانوان و آقایان فعالیت دارند .

این مسوول به برگزاری لیگ های استانی در تمامی رده های سنی و همچنین برای اولین بار به برگزاری لیگ نونهالان در این استان خبر داد که مورد استقبال قرار گرفته است .

رسولزادگان در ادامه گفت: بری اولین بار با هدف تقویت فوتبال استان یزد تمامی تیم های پایه بدون پرداخت هزینه در زمینه های مختلف در لیگ های استان شرکت کرده اند .

وی توجه به فوتبال پایه ٰ برگزاری دوره های علمی و آموزشی ، پیگیری مسائل فرهنگی و اخلاقی و حضور تیم های یزد در لیگ های کشوری را مورد تاکید قرار داد.

طرح ایران ویژن زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و توسط فدراسیون فوتبال ایران با هدف توسعه علمی این رشته در مناطق مختلف اجرا می شود.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.