ID : 9286404

فیلم/ سینه‌زنی هیئت باغ گندم یزد +دانلود


در پی پخش عزاداری‌های پرشور مردم دارالعباده یزد از شبکه های سراسری سیما، رهبر معظم انقلاب، این حرکت شورآفرین و شایسته را مورد تفقد و عنایت قرار دادند، فیلم زیر، شامل بخشی از عزاداری و سینه‌زنی در هیئت باغ گندم یزد است که از هیئات بسیارقدیمی و صاحب‌سبک یزد به شمار می‌آید و اشعار ویژه و مداحی‌های خاصی در آن اجرا می‌شود.

به گزارش یزد رسا، در پی پخش عزاداری‌های پرشور مردم دارالعباده یزد از شبکه‌های سراسری سیما، رهبر معظم انقلاب، این حرکت شورآفرین و شایسته را مورد تفقد و عنایت قرار دادند.

دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد که ایشان پس از مشاهده عزاداری هیئت باغ گندم یزد فرمودند: برنامه شما را دیدم؛ خیلی خوب بود، هم از لحاظ سینه‌زنی، هم از لحاظ مداحی، هم از لحاظ دعاهایی که کردید، ان‌شاء‌الله موفق باشید.

به گزار ش روابط عمومی صداوسیمای یزدسیمای شبکه تابان، در ویژه برنامه "حسینیه ایران"مراسم عزاداری و سینه زنی های این ایام را به تصویر می کشد .
این برنامه با اجراي محسن فلاح هر شب بصورت زنده ازسیمای شبکه تابان ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه پخش می شود .

فیلم زیر، شامل بخشی از عزاداری و سینه‌زنی در هیئت باغ گندم یزد است که از هیئات بسیارقدیمی و صاحب‌سبک یزد به شمار می‌آید و اشعار ویژه و مداحی‌های خاصی در آن اجرا می‌شود.

 

لینک دانلود فیلم سینه زنی 93 هیئت باغ گندم یزد

 

لینک دانلود فیلم سینه زنی 92 هیئت باغ گندم یزد

 



Loading the player...
Loading the player...

summary-address :
Your Rating
Average (5 Votes)
The average rating is 2.6 stars out of 5.