ID : 39285169
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

قابل قبول نیست عده‌ای بخواهند مراجع قانونی منافع آنها را تضمین کنند


جوکار با اشاره به اینکه شورای نگهبان همیشه طبق قانون عمل کرده است، گفت: قابل قبول نیست عده‌ای بخواهند مراجع قانونی منافع آنها را تضمین کنند.

محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تاکید بر اینکه تایید صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان طبق قانون صورت گرفته است، گفت: آنچه که مشخص، روشن و شفاف است این است که همه باید به قانون تمکین کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر کسی بخواهد بر اساس منافع خود تفسیر یا انتظاراتی از قانون داشته باشند که بر این اساس نمی‌توان کشور را اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه قابل قبول نیست عده‌ای بخواهند مراجع قانونی منافع آنها را تضمین کنند، ادامه داد: تصمیماتی که مراکز قانونی می‌گیرند، همه باید به آن تمکین کنند و اگر هم اعتراضی دارند می‌بایست از مسیر قانونی به دنبال آن باشند.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان در تایید یا رد صلاحیت‌های انتخابات بر اساس مُر قانون عمل کرده است، اذعان داشت: با توجه به اینکه شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده، چیزی متوجه این شورا نخواهد بود و فقط انتظارات و مطالباتی وجود دارد که منطقی در آن نیست.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.