ID : 33221388
توسط ناحیه مقاومت بسیج خاتم انجام شد

قدردانی از پزشکان اعزامی به مناطق محروم شهرستان خاتم +تصاویر


سرهنگ دوم پاسدار آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم از پزشکان و کادر درمانی اعزام شده به بخش مروست قدردانی کرد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ آزادی نژاد در این مراسم اظهار داشت: پزشکان ،پرستاران و امدادگران درمانی در هشت سال دفاع مقدس خلوص نیت خود را نشان داده و همدوش رزمندگان اسلام ایثار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیخ خاتم گفت: این عزیزان در درمان رزمندگان با شرایط سخت جنگی هیچ گاه کوتاهی ننموده و در لباس بسیج بدون هیچ چشمداشتی به رزمندگان کمک و انجام وظیفه کردند .

وی افزود:بعد از جنگ تحمیلی این عمل پسندیده پزشکان و کادر درمانی با تاسیس کانون بسبج جامعه پزشکی ساماندهی شد تا با برنامه ریزی بتوان به خوبی و در جاهایی انجام پذیرد که نیار بیشتری احساس می شود .

آزادی نژاد خاطر نشان کرد: در این چند سال به مناطق محروم شهرستان  اعزام های پزشکان چند تخصصی متعددی را داشته ایم که علاوه بر ویزیت رایگان ، داروی رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت .

وی در این برنامه  از پزشکان به واسطه این عمل نیک قدردانی کردند و اعلام آمادگی خود را جهت همکاری اظهار داشتتند آنان ابراز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران به فرمایش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کمک به محرومین از اصلی ترین امور است و تاکید این بزرگواران بر همین امر بوده و است لذا همه ما بسبجی وار در این راه قدم بر خواهیم برداشت .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.