ID : 20861320
با انتشار بیانیه ای صورت گرفت

قدردانی آیت الله مدرسی از مواضع علما و هوشیاری مردم یزد


یزد شاهد حرکتی ارزشی و دغدغه مدارانه بود که از رهگذر آن اقدامی که با هدف ترویج اباحه گری و ابتذال فرهنگی ، می رفت تا فرهنگ ریشه دار و اصیل این دیار را مورد هدف قرار دهد ، ابتر و نافرجام ماند.

به گزارش یزد رسا، آیت الله سید کاظم مدرسی، با انتشار بیانیه ای از علما، مسئولین و مردم متدین یزد به دلیل حرکت مؤمنانه آن ها تقدیر کرد:


بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین امنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
در  ایام گرامیداشت فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان،دیار دارالعباده و دارالعلم یزد شاهد حرکتی ارزشی و دغدغه مدارانه بود که از رهگذر آن  اقدامی که با هدف ترویج اباحه گری و ابتذال فرهنگی ، می رفت تا فرهنگ ریشه دار و اصیل این دیار را مورد هدف قرار دهد ، ابتر و نافرجام ماند. قطعا این حرکت هوشمندانه نه یک موضع گیری سیاسی و جناحی، بلکه حرکت مؤمنانه مردم غیور و متدین این شهر همیشه سرافراز بود که گوشه ای از خواسته های بحق خود را مطالبه نمودند. بنده به نوبه خود ، لازم می دانم از مواضع ارزشمند و موثر علمای اعلام به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان و نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری و ائمه محترم جمعه ، نماینده سابق مردم شریف یزد در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر جوکار، برخی از مسؤولین و مدیران اجرایی و فرهنگی همچنین  حضور هوشیارانه آحاد مردم به خصوص خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمایم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید محمد کاظم مدرسی