ID : 12577359
رئیس بسیج کارگری استان یزد:

قدردانی مسئولین از زحمات کارگران بهترین هدیه به آنان است


رئیس بسیج کارگری استان یزد بهترین هدیه به کارگران را تشکر و قدردانی مسئولین از زحمات آنان دانست و گفت: درست است که کارگران عزیز همواره بدون کوچکترین انتظاردر نهایت تلاش محصولی با کیفیت تولید کرده اند اما مسئولین نیز باید با قدردانی از زحمات آنان در بالا بردن روحیه تلاشگری و ایجاد رضایت این قشر تلاش کنند.

به گزارش عصر فرهنگ، روز نهم اردیبهشت سال 64روزی است که شهید اوستا عبدالحسین برونسی به‌ صورت نمادین درمشهد تشییع شد و از آن روز، نهم اردیبهشت به‌عنوان روز بسیج کارگری نام گرفت.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری استان یزد به مناسبت این روز در مصاحبه با یزد امـــروز؛ در خصوص اهدف تشکیل این سازمان گفت: بخاطر حجم بالای فعالیت اقشار مختلف و به ویژه قشر زحمتکش کارگر در جبهه های حق علیه باطل تشکلی تحت عنوان بسیج ادارات وکارخانجات تشکیل، که  از سال 89 این دو ازهم تفکیک و سازمان بسیج کارگری به صورت مستقل شکل گرفت .


محمدرضا نیکنام وظیفه بسیج کارگری را دفاع از ارزش های اسلام در محیط های کار و تولید، بهبود کیفیت محصولات صنعتی به کمک ترویج روحیه وتفکر بسیجی وبالابردن سطح تعهدات اخلاقی در زمینه تولید،عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش سازمان بسیج کارگری در راستای تطابق تولیدات کارخانجات و صنایع با معیارهای اسلامی بوده و در این راستا نیز برنامه هایی را به اجرا درآورده است.

 


نیکنام در تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان گفت: برگزاری دوره های اردویی، آموزشی و کلاس های ارتقا مهارت توسط سازمان فنی وحرفه ای در بخش آموزش  و برگزاری دوره های مدیریتی، فرهنگی در بخش ارتقا تعهد، برای بیش از 2هزار نفر از کارگران استان را از جمله اقدامات انجام شده این سازمان می باشد.

 


وی در خصوص نقش کارگران در اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: دوعامل تعهد و تخصص از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است که می تواند منجر به بالابردن سطح کیفی محصولات ، ایجاد بازار تقاضا و در نتیجه چرخش چرخ های تولید شود.

 


وی بهترین هدیه به کارگران را تشکر و قدردانی مسئولین از زحمات آنان دانست و گفت: درست است که کارگران عزیز همواره بدون کوچکترین انتظاردر نهایت تلاش محصولی با کیفیت تولید کرده اند اما مسئولین نیز باید با قدردانی از زحمات آنان در بالا بردن روحیه تلاشگری و ایجاد رضایت این قشر تلاش کنند.

 


وی همچنین به فرزندان کارگران توصیه کرد : فرزندان این قشرزحمت کش باعمل به تعالیم اسلامی و بوسه بر دستان این بزرگواران و در صورت امکان هدیه یک شاخه گل از زحمات آنان قدردانی کنند.


وی در پایان از مردم بزرگ ایران درخواست کرد: با خرید از تولیدات داخلی و حمایت از آن از زحمات کارگران قدردانی کنند.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.