ID : 17211545
مدیرعامل شركت كارخانجات تولیدی شهید قندی یزد

قرارداد کم سابقه 22 کیلومتر اجرای فیبر نوری با کارخانه شهید قندی یزد بسته شد


مدیرعامل شركت كارخانجات تولیدی شهید قندی یزد گفت: اكنون نیز دو قرارداد بزرگ با شركت زیرساخت منعقد شده و قرار است ۲۲ كیلومتر كابل فیبرنوری در مدت یك سال و نیم برای این شركت تولید كنیم كه در تاریخ این شركت بی سابقه است.

به گزارش یزد رسا، مدیرعامل شركت كارخانجات تولیدی شهید قندی یزد نیز در حاشیه بازدید وزیر مخابرات و تکنولوژی افغانستان از واحدهای مختلف این کارخانه، با بیان اینكه كارخانه شهید قندی یك برند بین‌المللی است، اظهار داشت: این شركت با ۲۸ سال سابقه فعالیت توانسته بازار صادراتی خوبی در خاورمیانه و آفریقا داشته باشد.

سید جلال الدین رضوانی نژاد عنوان كرد: بالاترین ظرفیت تولید كارخانجات شهید قندی در زمینه كابل‌های مسی است اما با توجه به تغییر تكنولوژی، بار بیشتر تولید به سمت فیبرهای نوری هدایت شده و اكنون نیز دو قرارداد بزرگ با شركت زیرساخت منعقد شده و قرار است ۲۲ كیلومتر كابل فیبرنوری در مدت یك سال و نیم برای این شركت تولید كنیم كه در تاریخ این شركت بی سابقه است.

وی همچنین از برنامه های صادرات فیبر نوری برای اولین بار در كشور از استان یزد خبر داد و افزود: در مورد كابلهای مسی نیز فعالیت ما در بازار صادرات همچنان ادامه دارد و امسال ۲۰ میلیون یورو برنامه صادراتی داریم.

وزیر مخابرات افغانستان و هیئت همراه در سفر به استان یزد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف كارخانجات شهید قندی یزد از دانشگاه یزد نیز بازدید كرد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


مصطفی
خبر صحیح 22هزار کیلومتر است
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ۱۰:۱۲.