ID : 37681321
سخنگوی شورای شهر یزد:

قرار بود 15 روزه بیمارستان بسازیم نه 3 روزه!


حمیدرضا قمی در واکنش به اخباری مبنی بر احداث سه روزه و یا 15 روزه بیمارستان در یزد اظهار داشت: آقای شهردار در صحن علنی شورا گفته است که 15 روزه احداث می‌شود.

به گزارش یزدرسا، حمیدرضا قمی پیرامون ساخت بیمارستان در یزد جهت مقابله با کرونا گفت: با تصویب شورای شهر و با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی یزد، بیمارستان بحران در جوار بیمارستان شهید صدوقی به صورت پیش‌ساخته در سریعترین زمان احداث خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه اخباری مبنی بر احداث سه روزه و یا 15 روزه این بیمارستان منتشر شده است، اظهار داشت: شورای شهر مجری نیست، بلکه شورا مصوب می‌کند و برنامه می‌دهد که باید شهرداری اجرا کند؛ لذا برنامه‌ریزی عملیاتی را باید خود شهرداری اعلام کند، البته آقای شهردار در صحن علنی شورا گفته است که 15 روزه احداث می‌شود.

سخنگوی شورای شهر یزد، درباره ضدعفونی کردن اماکن عمومی سطح شهر هم عنوان کرد: ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، وسایط نقلیه عمومی و وسایل بازی پارک‌ها شهرداری انجام می دهد و به طورکلی هر چیزی را که شورای سلامت تصویب کند شهرداری باید اجرا کند و ما نیز همکاری می‌کنیم.

گفتنی است دو روز قبل دهقان معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد گفته بود: با توجه به دستور اکید شهردار یزد در ارتباط با احداث بیمارستان زیستی در کنار بیمارستان شهید صدوقی(ره) و مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر این موضوع، کار عمرانی از امروز صبح آغاز شده است.

وی عنوان کرده بود: امیدواریم کارهای عمرانی مرتبط با این بیمارستان ظرف سه روز آینده به پایان برسد و تحویل مقامات بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد شود تا کارهای تجهیز این بیمارستان انجام شود.

 انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.