ID : 13480302
در پی سلسله تغییرات دولت یازدهم؛

قطار تغییرات به «بخشداری مرکزی ابرکوه» نزدیک می شود؟


شنیده ها حاکی است قرار است، به زودی تغییراتی در مدیریت کلیدی و حساس بخشداری مرکزی شهرستان ابرکوه رخ دهد و یک نیروی جوان و البته غیربومی! به این سمت منصوب شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، در پی سلسله تغییرات مدیریتی در دولت یازدهم، یکبار دیگر نوبت به شهرستان ابرکوه رسید. شنیده ها حاکی است قرار است، به زودی تغییراتی در مدیریت کلیدی و حساس بخشدار مرکزی شهرستان ابرکوه رخ دهد و یک نیروی جوان و البته غیربومی! به این سمت منصوب شود.

خوشبختانه یا متأسفانه همیشه و در هر زمانی تغییرات در همه نهادها و ارگان ها وجود داشته است و این موضوع در دولت تدبیر راسخ تر کلید خورد به گونه ای در کمترین زمان ممکن بیشترین مدیران جای خود را به افراد شایسته - بخوانید بایسته - دادند.

در این بازار داغ تغییر مدیران، شهرستان ابرکوه هم بی نصیب نماند و شاهد تغییراتی در دستگاه های دولتی مختلف بود که قضاوت در خصوص باید و نباید آن ها در این نوشتار نمی گنجد.

اما نکته ای که قابل تأمل است اینکه با توجه به شعار دولت و با نظر به حکم انتصابات صورت گرفته هر تغییری بر اساس «شایستگی» و «تجربه» صورت می گیرد چرا مسئولین ارشد استانی، نیروهای جوان و کم تجربه را مستقیما در پست های کلیدی و حساس ادارات شهرستان به کارگیری می کنند؟!

براساس گفته منابع آگاه و موثق این نیروی جدید نه تنها سوابق کاری و فعالیت های درخشانی در کارنامه ی خود ندارد! بلکه آنچه در چنته دارد جز چند کار در حیطه روابط عمومی! و فعالیت فرهنگی نیست!

اگر بنای این تغییرات را اشتغالزایی بدانیم باید گفت در خود شهرستان ابرکوه جوانان بومی بیکار و نخبه ای داریم که استعداد و ظرفیت آنان بر کسی پوشیده نیست!

اگر بنا بر تدابیر «دولت تدبیر» هدف به کارگیری افراد شایسته و منتخب است، بخشدار فعلی جز بخشداران نمونه ای است که حتی در همین دوره (دولت یازدهم) به عنوان بخشدار برگزیده استانی معرفی و تجلیل شد.

این تناقض در رفتار و گفتار دولت «تدبیر» چگونه برای مردم قابل حل و هضم است؟ یا به عبارتی معلوم نیست مردم باید دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت عباس را؟ !!که چنین افرادی در بعضی نقاط و مراکز شهری که از حساسیت خاصی برخوردار بوده و همه ی فعالیت های دستگاه های دولتی و اجرایی زیر نظر این سازمان ها می باشد؛ به کارگیری می شوند؟!

اگر این افراد جدید شایستگی چنین پست هایی را دارند چرا از توانا یی ها و ظرفیت های آنان در دستگاه های شهری خود استفاده نمی شود؟ چرا که افراد بومی با توجه به آشنایی و شناختی که از همشهریان خود دارند بهتر و موفق تر می توانند به آنها خدمت کنند.

 

قابل توجه مسئولین استانی! نکته آخر اینکه بخش های شهرستانی چون ابرکوه که به حق از مناطق محروم استان به حساب می آیند محل کارآموزی و کارگاه حرفه آموزی نیست، که نیروهای تازه کار در آنجا آموزش و آزمایش شوند.


این داستان ادامه داد...




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.