ID : 18231088
بی تدبیری دولت برای بازنشستگان رقم خورد؛

قطع برق منزل کارگر بازنشسته؛ بهترین هدیه پسا برجام


یکی از تدبیر های دولت تدبیر و امید که امروز برای یک شهروند کرمانی عینا اجرایی شد با توجه به عملکرد دولت در پرداخت سه ماهه حقوق در صندوق بازنشستگان فولاد قطع برق خانه اش بود .

به گزارش یزدرسا به نقل از راه دانا؛یکی از بازنشستگان صندوق فولاد در اعتراض به عدم تدبیر در دولت فعلی مبنی بر دریافت حقوق سه ماهه به "کارگران کرمان" گفت : امروز اداره برق استان کرمان هم به علت عدم پرداخت قبوض دو ماهه برق خانه ام را قطع کرد .

این بازنشسته فولاد ضمن اشاره به مشکلات عدیده اش به دلیل ناهماهنگی در پرداخت حقوق  ، گفت : اکنون نزدیک به سه ماه است که حقوق خود را از صندوق بازنشستگی دریافت نکرده ام لذا  من که یک فرد بازنشسته هستم چطور می توانم بدون حقوق قبوض خود را بپردازم ؟

وی افزود : در همین چند روز گذشته یکی از نمایندگان در مجلس می گفت ؛بازنشسته نباید به دنبال دریافت پول و کسب دوباره در آمد باشند اما انگار بازنشستگی یعنی تازه ابتدای کار و شروع دغدغه جهت کسب درآمد،  لذا فردی که 30 سال از جوانی خود را به کشورش خدمت کرده است چرا باید وضعیتی این چنینی داشته باشد .

این سالمند تصر یح  کرد : حال حقوق مان را که درست نمی  دهند به کنار اما دیگر چرا برق و آب مان را بی خبر  قطع می کنند من امروز صبح از خانه برای قرض پول از دوستانم برای پرداخت قبض برق بیرون آمده بودم که همسرم تماس گرفت وگفت؛ که برق مان را قطع کرده اند.

وی افزود : در دولت تدبیر و امید بی تدبیری برای بازنشستگان رقم خورد و هدیه این رییس جمهور محترم برای ما عدم پرداخت به موقع حقوق و گرفتن اطمینان مالی از ما بوده است .

وی گفت : تا به حال همه چیز را به تحریم ها پیوند می دادند و تا چیزی می گفتیم عنوان می کردند تحریمیم حال که تحریم ها را به قول خودشان برداشته اند دیگر چرا ما را در مضیقه گذارده اند و به چگونگی امرار معاش ما هم بی توجهی می کنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : این عمل نشان داد که  بهترین هدیه  دولت برای ما در پسا برجام قطع برق خانه هایمان بوده است نه گشایش وبهبود اوضاع مالی  .

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.