ID : 1095366
استاندار یزد در بازدید از شهرستان خاتم:

قول های احساسی نمی دهم/شبکه دیجیتال خاتم تا بهمن راه اندازی می شود


استاندار یزد گفت: شبکه دیجیتال شهرستان خاتم در مذاکراتی که با رئیس صدا و سیمای یزد صورت گرفته است قرار شد تا بهمن ماه امسال شبکه دیجیتال شهرستان خاتم راه اندازی شود.

استاندار یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا از خاتم با اشاره به بحث استقرار صنایع در شهرستان خاتم گفت: انشاالله اقدامات لازم برای استقرار صنایع در شهرستان خاتم بعمل می آید تا برای توسعه، اشتغال و درآمد شهرستان خاتم کمک شود.

سید محمد میرمحمدی افزود: من قول های احساسی نمی دهم و با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، مبتنی بر آن امکانات کار انجام می دهیم.

 استاندار ادامه داد: شرایط امروز، شرایطی است که دولت با محدودیت های مالی مواجه است و به دلیل اینکه با تحریم های نا به جا مواجه هستیم و در آمد به شدت پائین آمده است اما دولت گرانی و تورم را نیز مهار می کند و در برابر مشکلات با تدبیرهای دیپلماسی مشکلات را پشت سر می گذارد.

 استاندار یزد همچنین یکی از مسائل مهم در شهرستان خاتم را بحث کشاورزی عنوان کرد و گفت: در شهرستان خاتم عمده فعالیت ها روی کشاورزی متمرکز است که اکثر کشاورزان این منطقه با مشکل کم آبی و حتی در بعضی از جاها با مشکل قطعی آب مواجه شده اند.

میرمحمدی تصریح کرد: یکی از سیاست هایی که دنبال می شود مدیریت صحیح مصرف آب می باشد که چگونه از این آب استفاده شود تا بیشترین بهره برداری را داشته باشیم و با کمترین هزینه بیشترین در آمد را بتوانیم از آن کسب کنیم بنابراین این ها محورهایی است که انشاالله در شهرستان خاتم دنبال خواهد شد.

استاندار یزد در پایان نیز در خصوص راه اندازی شبکه دیجیتال شهرستان خاتم اظهار امیدواری کرد: شبکه دیجیتال شهرستان خاتم با مذاکراتی که با آسایش صورت گرفته است قرار شد تا بهمن ماه امسال شبکه دیجیتال شهرستان خاتم راه اندازی شود.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.