ID : 3708498
مدیر آموزش و پرورش مهریز:

كانون بازنشستگان بازوي توانمند و كارآمد جامعه است


مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: تجربه نشان داده است هرگاه مسئولان دستگاه اجرايي از تجربيات، توان فكري و اجرايي بازنشستگان بهره برده اند به مراتب در رسيدن به اهداف خود موفق تر عمل كرده اند و نيز نتايج و دستاوردهاي درخشاني براي آن دستگاه حاصل شده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز ، سید علی کارآموز در ديدار با رئيس و اعضاء هيئت مديره كانون بازنشستگان مهريز ضمن قدردانی از تلاش اعضاء، كانون بازنشستگان را بازوي توانمند و كارآمد جامعه دانست و گفت: تجربه نشان داده است هرگاه مسئولان دستگاه اجرايي از تجربيات، توان فكري و اجرايي بازنشستگان بهره برده اند به مراتب در رسيدن به اهداف خود موفق تر عمل كرده اند و نيز نتايج و دستاوردهاي درخشاني براي آن دستگاه حاصل شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهریز افزود:فرهنگيان بازنشسته در دوران اشتغال بهترين ساعات و روزهاي زندگي خود را صرف آموزش به كودكان و نوجوانان اين مرز و بوم به عنوان آينده سازان فردا و ارتقاي فرهنگ جامعه كرده اند كه در اين خصوص تقدير و تجليل و احترام به آنان حداقل كاري است كه ما بايد در قبال اين قشر فرهيخته انجام دهيم.

وي برگزاري همايش بزرگ تجليل از پيشكسوتان تعليم و تربيت آموزش و پرورش را در اين راستا عنوان نمود و آمادگی مديريت جهت همكاري و تعامل بیشتر با كانون در جهت خدمت به پيشكسوتان تعليم و تربيت را اعلام نمود.

رئيس هيئت مديره كانون نيز دراین دیداركه با حضور معاونت توسعه و برنامه ريزي در دفتر مديريت برگزار شد ضمن تبریک انتصاب آقای كارآموز گفت: كانون هاي بازنشستگي به لحاظ ساختاري و نيروهاي باتجربه ظرفيت هاي گسترده اي براي خدمات رساني به هم نوعان خود و ديگر اقشار جامعه دارند.

سيد جليل عقيلي افزود: در صورتي كه دستگاه هاي اجرايي از اين كانون ها حمايت كنند، قطعا آثار و تبعات مثبتي در فعاليت هاي اجتماعي بازنشستگان حاصل خواهد شد.

وي در ادامه گزارشي از فعاليتها و برنامه هاي انجام شده دركانون در راستاي رفاه بازنشتگان كشوري به وي‍‍‍‍زه فرهنگيان ارائه نمود.

در ادامه راههاي همكاري و تعامل بيشتر كانون بازنشستگان كشوري و مديريت آموزش و پرورش مهريز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.