ID : 2218828
فرمانده انتظامي شهرستان يزد خبر داد

كشف بیش از 17 هزار انواع مواد محترقه در يك واحد صنفي يزد


فرمانده انتظامي شهرستان يزد از كشف 17هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه از يك واحد صنفي دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش یزد رسا، فرمانده انتظامي شهرستان يزد از كشف 17هزارو800 عدد انواع مواد محترقه از يك واحد صنفي دراين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري  پليس ،سرهنگ«يوسف سپهوند » با اعلام اين خبر افزود:در پي كسب خبر مبني بر اينكه يكي از مغازه داران سطح شهر اقدام به تهيه و انبار انواع مواد محترقه مي كندموضوع در دستور كارماموران كلانتري 14 يزد قرار گرفت.

وي ادامه داد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي توانستند انبار اصلي ومحل نگهداري اين مواد محترقه را شناسايي و در يك عمليات ضربتي ضمن دستگيري عامل توزيع ،تعداد 17 هزارو 800 عدداز انواع مختلف مواد محترقه را كشف و ضبط كنند.

"سپهوند" با بيان اين اينكه  در اين رابطه يك نفرمتهم دستگير وبه همراه پرونده تشكيل شده جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع قانوني شد تصريح كرد:اولويت اصلي پليس برخورد با افرادي است كه امنيت عمومي جامعه و سلامت خانواده ها را به خطر مي اندازند و پليس يزد هم در همين راستا دربرخورد با برهم زنندگان نظم عمومي جامعه هيچ گونه كوتاهي نخواهد كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان از همشهريان و والدين درخواست كرد در صورت اطلاع از محل تهيه و يا توزيع مواد محترقه ،مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند. 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


میهمان
خدا سزاشون بده اونايي كه اين مواد و ترقه ها را در اختيار بچه هاي ناآگاه ميذارن و اونا هم مرتب تو كوجه و خيابان به آتش بازي و سروصدا و آاز و اذيت همسايه ها و مردم مي پردازند . چرا پدرو مادر جلوي بچه هاشون را نميگيرند؟ چرا مسئولين با توزيع كنندگان برخورد قانوني نمي كنند ؟
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۳:۵۴.