ID : 880490
سردار نقدي در يادواره شهداي روستاي فوردو:

كشوري كه رئيسش 35سال جرات گفتگو با خبرنگار ايراني راندارد چگونه دم ازمذاكره مي زند


رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: كشوري كه رييس جمهورش قدرت گفتگو با يك خبرنگار ايراني را ندارد چگونه دم از مذاكره با ايران مي زند. رييس جمهور آمريكا كه نمي تواند به سوال هاي يك خبرنگار ساده ي ايراني جواب دهد در مذاكره چه حرفي براي زدن دارد غير از اينكه مذاكره را براي ظاهر صوري و فشار بيشتر به ملت ما مي خواهد.

به گزارش یزدرسا، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در يادواره يكصد و هشت شهيد روستاي فوردو كه با حضور خانواده معظم شهدا و جمعي از مسئولان برگزار شد گفت: تمام عزت و شرف ما و مملكت و سربلندي ايران مديون شهيدان است و آرامشي كه امروز داريم مرهون ايستادگي و ايثار شهيدان است.

سردار نقدي با بيان اينكه آمريكا مثل آب خوردن به هر كشوري كه مي خواهد دست اندازي مي كند اظهار داشت: آمريكا جرات كوچكترين واكنش جمهوري اسلامي را ندارد و دستور عمليات نظامي اش عليه ايران سي سال است روي ميز آمريكا خاك مي خورد و اين از وحشت و صلابت همين شهدا و نسل جوان شهادت طلب امروز ماست و اين نيروي عظيم شهدا است كه بازدارندگي كرده است.

وي اتهام ساخت بمب اتمي توسط ايران از سوي مستكبرين را يادآور شده و افزود: كشوري كه ظرفيت عظيم شهادت طلبان را دارد چه نيازش به بمب هسته اي است، اگر كاركرد بمب هسته اي آنطور كه ابرقدرت ها مدعي هستند بازدارندگي است يعني ترساندن نيروي بيگانه از عاقبت تجاوز به كشور و مي خواهند دشمن را بترسانند و آنها حمله نكنند، اين نيروي بازدارنده را امروز بدون بمب هسته اي هم داريم.

ايشان جهانگيرشدن انديشه انقلاب اسلامي را بدون استفاده از زور عنوان نموده و تصريح كرد: اگر حرف واقعي ابرقدرت ها از داشتن بمب اتم چيزي است كه ما مي دانيم يعني ترساندن كشورها براي وادار كردن آنها به اطاعت از خودشان است و اگر هدف آنها جهانگيري است، ما از چنان منطق مستحكمي برخورداريم كه براي متقاعد كردن كشورها به پيروي از خودمان نيازي به زور نداريم. بمب هسته اي بازدارنده ي ما همين شهداي ما هستند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: بمب هسته اي ما منطق شكست ناپذير ماست و اين آمريكاي بي منطق است كه از روي اجبار براي تحميل اراده خود به بمب هسته اي و ترساندن از بمب و هواپيما متوسل مي شود.

وي به ادعاي دشمن مبني بر قصد ايران براي ساخت بمب هسته اي در فوردو اشاره نموده و بيان كرد: من به آنها حق مي دهم كه از بمب هاي هسته اي فوردو بترسند ولي نه بمب هسته اي كه قرار است ساخته شود بلكه بمب هسته اي كه سال ها پيش ساخته و منفجر شده؛ بمب هاي هسته اي ساخت فوردو مثل بمب هاي هسته اي آمريكا و صهيونيسم نيست كه زن ها و بچه هاي بي گناه را بكشد و اصلا هيچكس را نمي كشد فقط فلج مي كند آن هم نه مردم را بلكه زورگويان، ظالمان و متجاوزان را فلج و مستاصل مي كند.

ايشان كارخانه ساخت اين بمب هاي هسته اي را نه فقط فوردو بلكه همه جاي ايران دانسته و خاطرنشان كرد: بمب هسته اي ما نيروي عظيم شهدا و تربيت جوانان شهادت طلب است، بمب هسته اي ما شهداي مخلص فوردو بودند كه بيست سي سال پيش منفجر شد و دشمنان را فلج كردند و با شهادت خود منطق اسلام، منطق شجاعت و ظلم ستيزي، منطق ترس از خدا و نترسيدن از غير خدا را فراگير كردند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج با بيان اينكه نور انفجار بمب هسته اي شهدا، عالم را فرا گرفته است گفت: مردم دنيا ماهيت واقعي آمريكاي مدعي آزادي و حقوق بشر را شناختند و سراسر جهان از عشق به خوبي ها كه نماد آن ايران اسلامي است و انزجار از بدي كه در راس آن آمريكا و صهيونيست است پر شده است.

وي در ادامه اظهار داشت: اين شهادت مظلومانه اين عزيزان اين بود كه دشمنان را خوار و رسوا كرد و ظلم ستيزي علوي و منطق اسلام ناب محمدي را جهانگير كرد.

ايشان خطاب به دشمنان گفت: حق داريد از بمب هسته اي فوردو بترسيد، اين بمب هسته اي شهداي ما و منطق مستحكم آنهاست كه شما را زمينگير كرده است و عالم را عليه شما شورانده است. آنقدر مستاصل شده ايد و دست و پايتان را گم كرده ايد كه طنين مكتب اسلام گرايي، هوش و منطق را از يادتان برده و ديگر هيچ منطقي براي ارائه نداريد.

سردار نقدي به ترس زياد دشمنان از بيان حقايق و تدوين انديشه اسلام ناب محمدي اشاره نموده و افزود: آنها آنقدر مي ترسند كه در مقابل سه هزار شبكه تلويزيوني ماهواره اي كه در اختيار دارند و چهار هزار شبكه اي كه در دنيا فكر آنها را منتشر مي كنند جرات ندارد فعاليت يك شبكه و فقط يك شبكه كه به زبان انگليسي فكر و انديشه جمهوري اسلامي را بيان مي كند ببينند و با استفاده از نفوذ خود در شركت هاي ماهواره اي، شبكه پرس تي وي ايران را در ماهواره ها قطع مي كنند و اين واقعا تعجب آور است.

وي به پيشنهاد آمريكا براي مذاكره با ايران اشاره نموده و ادامه داد: كشوري كه رييس جمهورش قدرت گفتگو با يك خبرنگار ايراني را ندارد چگونه دم از مذاكره با ايران مي زند. رييس جمهور آمريكا كه نمي تواند به سوال هاي يك خبرنگار ساده ي ايراني جواب دهد در مذاكره چه حرفي براي زدن دارد غير از اينكه مذاكره را براي ظاهر صوري و فشار بيشتر به ملت ما مي خواهد.

ايشان هوشياري ملت ايران را يادآور شده و بيان كرد: ملت هوشيار است و فريب اين پيشنهادها را نمي خورند و به سازش تن نمي دهد چراكه اگر قرار بود سازش كنيم روزي كه آمريكا در اوج قدرت بود سازش مي كرديم نه امروز كه در سياست، اقتصاد، قدرت نظامي، فرهنگ و در همه چيز در حضيض ذلت است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: اگر قرار بود سازش كنيم 220 هزار شهيد از سراسر كشور و فقط از يك روستاي فوردو 108 شهيد نمي داديم، اين شهدا را تقديم كرديم كه بر ظلم غلبه كنيم نه اينكه تسليم شويم و سازش كنيم.

منبع:بسیج

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.