ID : 22234118
فرماندار اشکذر هشدار داد

لزوم بازسازی و تجهیز مدارس اشکذر


فرماندار اشکذر حرکت های خیری در ساخت و بازسازی مدارس ها شایسته تقدیر دانست و گفت: نوسازی و تجهیز مدارس ازجمله اولویت های ما در بحث آموزش و پرورش است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه اهمیت به امر آموزش و پرورش رشد و پیشرفت همه جانبه کشور را در پی خواهد داشت اظهار داشت: آموزش و پرورش پایگاه انسان سازی، علم و معرفت به شمار می آید و رشد آموزشی و تربیتی و معرفتی دراین مجموعه فرا گرفته می شود.

محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر با اشاره به اهمیت پرکردن مناسب اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب و صحیح در پرکردن اوقات فراغت رویه ای است که باید در طرح برنامه های فراغت دانش آموزان دیده شود.

وی در ادامه حرکت های خیری در ساخت و بازسازی مدارس ها شایسته تقدیر دانست و گفت: نوسازی و تجهیز مدارس ازجمله اولویت های ما در بحث آموزش و پرورش است.

فرماندار اشکذر با تشکر از توجه ویژه مدیریت آموزش و پرورش نسبت به شهرستان اشکذر تصریح کرد:هماهنگی و تعامل مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد با مدیران و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان نشانگر توجه ایشان به توسعه و رشد در این حوزه است.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.