ID : 37854013
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با یزدرسا:

ماهواره نور نشان داد با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی هر کاری شدنی است


نصرالله پژمانفر گفت: پرتاب ماهواره نور نشان داد راه‌حل مسائل در داخل کشور است و همه‌ی مشکلات با اعتماد به جوانان مؤمن انقلابی قابل حل است.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور» گفت: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «نور» اقدام مهم نیروهای مؤمن و انقلابی نظام است که از چند منظر قابل اهمیت است.

وی افزود: یک مسئله برطرف کردن نیاز کشور به مباحث مختلف است که این هم یکی از نیازهایی بود که کشور در جهت ثبات و امنیت کشور لازم دارد و در همین راستا اقدام کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اما مهم‌ترین پیام این اقدام تحقق و ارائه شعار «ما می‌توانیم» است، به طوری که بار دیگر اثبات شد که برای ایران اسلامی انقلابی و برای جوانان مؤمن انقلابی هیچ کاری نشد ندارد و ما به هر امری که بخواهیم دست پیدا کنیم و برای کشور لازم باشد این کار را خواهیم کرد.

پژمانفر تأکید کرد: این اقدام غرورآفرین، پیامی را هم به برخی از افراد و جریان‌های داخلی داشت که با وادادگی و «ما نمی‌توانیم» و «ما بلد نیستیم» کشور را در چنین شرایط سختی قرار دادند.

وی تصریح کرد: این پیامی است به آن‌ها که دیگر راه‌حل مسائل کشور را در خارج از کشور دنبال نکنند؛ چرا که راه‌حل مسائل در داخل کشور است و همه‌ی مشکلات با اعتماد به جوانان مؤمن انقلابی قابل حل است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.