ID : 9409389
بیانیه نمازگزاران مهریزی در محکومیت سخنان بي شرمانه یک عنصر اصلاح طلب:

ما مفتخر به سربازی ولایتیم/ مسئولين رسیدگی کنند


ما راهپيمايان ضمن محکومیت حرکت سخیف و بي شرمانه عنصر برخاسته فتنه 88، از مسئولين امنيتي و دادگاه ويژه روحانيت انتظار داريم اين فتنه را همچون فتنه هاي گذشته برچيده و اميد دشمنان نظام وانقلاب اسلامي واصل ولايت مطلقه فقيه را به ياس تبديل نمايند.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه تجمع میثاق با اباعبدالله الحسین ( ع) بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر ومحكوم كردن سخنان سخيف نماينده اسبق يزد درمجلس شوراي اسلامي  وزير سوال بردن اصل مترقي ولايت فقيه:

 

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

عاشورا مصداق کامل عصر و زمانه ای است که حق تعالی به آن قسم یاد کرد و کربلا کعبه دل های خداپرستان بی­ همتاست. عاشورا و کربلا جاودانه ترین و زیباترین تصویری است که حضرت سیدالشهداء علیه السلام و یارانش برای احیاء دین محمد(ص) و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ارائه کردند.

 

ما مردم شهرستان مهريزکه شعارمان شعار مکتب عاشورا و درس آموختگان این مکتبیم و نشان دادیم که عاشورا مکتب است و یک تفکر است و یک جریان است ما ریزه خوار سفره امام حسین (ع) و مفتخر به سربازی ولایتیم.در مکتب اسلام و مکتب ولایت فقیه که ادامه دهنده راه رسول الله و ائمه معصومین (ع) است همچون بزرگ پاسدار اسلام فریاد هیهات من الذله را سر می دهیم و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه آماده جانفشانی هستیم.

 

امروز ما پیروان ثارالله در تعظیم روح حماسه­ بی­ بدیل حسینی یعنی احیاء و ترویج امر به معروف و نهی از منکر وحمايت از اصل ولايت مطلقه فقيه، با امیر قبیله عقل و عشق، بزرگترین مفسر فریضه، اباعبدالله الحسین(ع) و ولي فقيه زمان نائب الامام حضرت آيت الله امام خامنه اي(مدظله العالي) میثاقی دوباره بسته و اعلام می­داریم:

 

1-  ما راهپيمايان همچون ائمه محترم جمعه، شخصيت ها و نخبگان استان دارالعباده يزد ضمن محکومیت حرکت سخیف و بي شرمانه عنصر برخاسته فتنه 88 و ورشكسته مجمع روحانيون مبارز در ایام سوگواری امام حسین (ع) در گوشه ای ازمهريز، از مسئولين امنيتي و دادگاه ويژه روحانيت انتظار داريم اين فتنه را همچون فتنه هاي گذشته برچيده واميد دشمنان نظام وانقلاب اسلامي واصل ولايت مطلقه فقيه را به ياس تبديل نمايند.

 

2-  ضمن محکومیت سخنان سخیف حامي فتنه و بی بصیرت اعلام می داریم همچنان با فریاد هیهات من الذله و با قطره قطره خون خود آماده جانفشانی  در راه خدا و در راه مکتب رسول الله و مکتب ولایت فقیه که ادامه حکومت ائمه معصومین (ع)است ، هستیم.

 

3-  با تأکید و تدوام بر اعتصام به حبل المتین انقلاب یعنی مقام معظم رهبری و با حفظ روحیه مقاومت، ایثار و شهادت، از تعبیر شدن خواب­ های آشفته­ شیطان بزرگ و ایادی داخلي وخارجي او در شکل­ گیری، رشد و ترویج منکراتی همچون رژیم صهیونیستی و اشغال­گر اسرائیل، داعش، وهابیت، اختلافات مذهبی و قومی،توهين به اصل ولايت فقيه وانديشه هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي، نادیده انگاشتن حقوق مسلم کشور از جمله حق هسته­ای ، جلوگیری نماییم.

 

4-  از مراجع عظام، علمای اعلام، ائمه محترم جمعه و جماعت، دانشگاهیان، فرهنگیان، محققان و تمامی جامعه نخبگانی انتظار داریم همچنان در تبیین و ترویج فرهنگ فریضه امربه معروف ونهي ازمنكر و منظومه فکری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مده) وپاسداري از اصل ولايت فقيه اهتمام نمایند.

 

5-  ضمن تقدیر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بخاطر تدوین و تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر، از قوای محترم مجریه و قضاییه می­خواهیم بسترها و زمینه­های لازم را برای تحقق قانون و اجرای امر به معروف و نهی از منکر فراهم نموده و پشتیبانی­های حداکثری را در این رابطه داشته باشند.
انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.