ID : 2458844
مدیر عامل شرکت پست:

مبنای اجرای عملیات پستی نظام مدیریت کیفیت است


استقرار نظام مدیریت کیفیت در شرکت پست گامی موثر در ایجاد وحدت رویه و مبنای اجرای عملیات پستی در آینده خواهد بود.

به گزارش یزد رسا به نقل ازروابط عمومی شرکت پست، مدیر عامل شرکت پست در مراسم افتتاحیه اجرای مرحله نهایی استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ممیزی خارجی) براساس استانداردISO 9001:2008  در واحدهای ستادی شرکت پست ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کسب گواهینامه ارزشمند استانداردISO برای شرکت پست به دلیل تنوع فعالیت ها و گستردگی و پیچیدگی های آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مهری با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مدیریت سیستمی در شرکت پست، افزود: با همدلی و همکاری تمامی کارکنان اخذ این گواهینامه استاندارد بین المللی دور از دسترس نخواهد بود.
مهندس مهری خاطر نشان کرد: اجرای این ممیزی در ماه پایانی سال با وجود حجم بالای کاری بیانگر اهمیت این موضوع برای مجموعه پست کشور است.
وی در پایان از تمامی کارکنان پست کشور به واسطه همکاری در طول اجرای ممیزی قدردانی کرد.

در ادامه نصیری، معاون برنامه ریزی و توسعه مدیرعامل و نماینده مدیریت در کیفیت گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته درخصوص پروژه استقرار سامانه مدیریت کیفیت در شرکت پست را ارایه کرد.

سپس آلفرد کارابدیان، سرممیز تیم ارزیابی کننده به شرح مختصری ازسوابق شرکتIMQ ایتالیا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های گواهی دهنده در سطح اتحادیه اروپا، معرفی تیم ممیزی و نحوه اجرای این مرحله از ممیزی پرداخت.

وی افزود: مهمترین هدف ما در این ممیزی کمک به سیستم برای ایجاد ارزش افزوده در مجموعه پست خواهد بود.

کارابدیان تصریح کرد: اجرای این مرحله بر اساس استانداردهای مرجع از طریق نمونه‌برداری از واحدهای عملیاتی صورت می گیرد و گزارش پایانی در سه سطح نقاط مثبت، فرصت هایی برای بهبود و عدم انطباق براساس استانداردهای تدوین شده ارایه خواهد شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.