ID : 34136063
تا پایان سال جاری؛

مجتمع فرهنگی و هنری مروست به بهره برداری می رسد


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدرسا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مروست در گفتگو با خبرنگار طنین خاتم درباره مهمترین دغدغه این اداره اظهار داشت:  یکی از دغدغه های اصلی این اداره  موضوع آموزش است که متاسفانه آموزش حلقه گمشده این حوزه  در این منطقه است.

اکبر رنجبر گفت: برگزاری دوره آموزشی عکاسی با دعوت از آقای فرزین ناظم زاده هنرمند  عکاس کشوری و عضو انجمن عکاسان ایران و همچنین آقای بایرامی هنرمند عکاس کشوری،برگزاری فصل تئاتر و آموزش نمایش و تاتر  با دعوت از هنرمندان خوب استان، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار شاعران، برگزاری دوره های آموزش خوشنویسی ( خط تحریری و نستعلیق)، برگزاری دوره های آموزش موسیقی، طراحی و نقاشی،آموزش خبرنویسی،دوره  های  آموزش حفظ  قرآن کریم و ... از جمله برنامه های این اداره در زمینه آموزش در سال 96 در این منطقه بود و این روند در سال 97 نیز تداوم خواهد یافت.

مجتمع فرهنگی و هنری مروست به کجا رسیده است؟

وی درباره آخرین وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری مروست افزود: در طی دو سال گذشته اعتبارات خوبی از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و اعتبارات استانی  برای تکمیل این مجتمع انجام شد و کار توسط پیمانکار پیش رفت .

رنجبر گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری یک اعتبار قابل توجهی (بیش از 27 میلیارد برای سال 95امسال و 10 میلیارد ریال برای سال96 ) به این مجتمع اختصاص یافته  که کار با قوت در حال انجام است و همزمان موضوع تامین اعتبار برای تجهیزات این مرکز فرهنگی نیز در دست اقدام است  و اعتبار خوبی اختصاص یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست خاطر نشان کرد: ان شا ا...  با بهره برداری ازاین مرکز بزرگ فرهنگی و هنری که به نوبه خود مرکزی بزرگ و بی نظیر است تا پایان سال مالی جاری ،این آرزوی دیرینه مردم مروست محقق خواهد شد .

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.