ID : 34508010
امام‌جمعه بخش بهمن:

مجلس با تصویب معاهده‌هایی چون پالرمو عزت ملی را نشکند


امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دشمنانی که آرزو دارند ملت ما پشت انقلاب و مسئولین انقلابی را خالی کنند، باید این آرزو را به گور ببرند.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در خطبه‌های نماز اظهار کرد : دشمن درصدد است با ایجاد جنگ روانی، یاس و ناامیدی، ملت را از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دور کند، اما نمی‌داند مردم ما پای انقلاب ایستاده‌اند و از انقلاب و دستاوردهای نظام حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام علیزاده بیان کرد : مشکلاتی نیز از قبیل رکود، بیکاری و گرانی که ناشی از ضعف برخی مدیران است نه حرکت نظام اسلامی، با هوشیاری و تلاش مسئولان قابل‌حل خواهد بود.

حزب گرایی و نیش و کنایه‌های مسئولین وحدت کشور را خدشه‌دار کرده است
وی گفت : متأسفانه امروز باندبازی، حزب گرایی غلط و افراطی، نیش و کنایه بعضی از مسئولین، موجب سلب آرامش و وحدت در کشور می‌شود. اکنون وقت گروکشی و انتقام از یکدیگر نیست، زیرا کشور به‌شدت نیازمند وحدت و همدلی است. ضمن انتقاد به عملکرد برخی افراد، پشت مسئولین انقلابی را به‌هیچ‌وجه خالی نخواهیم کرد و دشمن آرزوی پشت کردن به انقلاب را باید به گور ببرد.

علیزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام افزود : عدم تعامل ایران با آمریکا تا ابد، ایستادگی در برابر دشمن باعث عقب‌نشینی او است، اروپا همراه آمریکا است نه ایران، دشمنی آمریکا با نظام است نه انرژی هسته‌ای، اتکا به برجام در مسائل اقتصادی خطای بزرگی است، ازجمله تجربه‌هایی است که در جریان برجام کسب شد.

شروط رهبر معظم انقلاب برای اروپا جهت ادامه برجام
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد : صدور قطعنامه علیه نقض قطعنامه 2231 آمریکا توسط اروپا، مطرح نکردن بحث موشکی و منطقه‌ای ایران، مقابله با هرگونه تحریم علیه جمهوری اسلامی و ایستادگی در مقابل تحریم‌های آمریکا، تضمین فروش کامل نفت ایران و تجارت بانک‌های اروپایی با ایران، ازجمله شروطی است که رهبر برای اروپا عنوان کردند و درصورتی‌که این‌ها اجرا نشود، حق ایران برای آغاز فعالیت‌های هسته‌ای محفوظ است.

تنها گزینه دشمن برای مقابله با ایران اقتصاد است
این مقام مسئول اذعان کرد : سخنان مضحک و گستاخانه وزیر امور خارجه آمریکا نشان از آن دارد که به‌جز رئیس‌جمهور آمریکا، احمق‌های دیگری هم هستند که حرف‌های گنده‌تر از دهانشان می‌زنند و دیگر اینکه آنها شدیداً از گسترش نفوذ ایران در منطقه و از نتیجه انتخابات عراق و لبنان نگران و عصبانی هستند.

خطیب جمعه بخش بهمن تأکید کرد : لذا مردم باید هوشیار باشند که تنها گزینه دشمن برای مقابله با ایران اقتصاد است، که به اختلافات داخلی دامن بزنند و بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

به مطالبات به‌حق رانندگان کامیون جامه عمل پوشانده شود
علیزاده، با توجه به اعتراضات رانندگان ماشین‌های سنگین جهت درخواست مطالبات خود، تصریح کرد : مطالبات این عزیزان که قشر شریف و زحمت کشی هستند و قسمت عظیمی از بار و کار کشور روی دوش آنها است، به‌حق می‌باشد.

وی ادامه داد : دخل آنها به خرجشان نمی‌خورد، باید به خواسته‌هایشان توجه شود و جامه عمل بپوشانند. از طرفی این عزیزان هم باید هوشیار باشند که دشمن از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرد و در میان همین خواسته‌های به‌حق، دام‌هایی پهن می‌کند تا آرامش و امنیت کشور را بهم بزند.

مجلس با تصویب معاهده‌هایی چون پالرمو عزت ملی را نشکند
علیزاده، در پایان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس مجلس شوراى اسلامى و روز قانون، گفت : مجلس جايگاه بسيار مهمی است که باید به‌دوراز حزب گرایی، سیاسی‌کاری و لابی‌گری به ‏دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعي، گشايش اقتصادي، عزت ملّي و استقلال باشد.

وی خاطرنشان کرد : مجلس نباید اجازه دهد با تصویب معاهده‌هایی چون پالرمو یعنی مبارزه با جرائم سازمان‌یافته که یک هدف آنها جبهه مقاومت است، دست و پای ایران بسته‌شده و عزت ملی بشکند.

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.