ID : 17076052
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

مجلس نهادی برآمده از رای ملت است که در حفاظت و تامین حقوق مردم نقش مهم دارد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مجلس اگر خوب باشد قوانین کارشناسی شده ای وضع می کند که بتواند تعامل و رابطه بین مردم و حاکمیت را استحکام بخشد و از همین رو این نهاد نقش حائز اهمیتی در تمام دارد.

به گزارش یزد رسا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بمناسبت 10 آذر سالروز تشکیل مجلس در ایران در گفتگو با خبرنگار یزد ندا به بیان اهمیت و وظایف این نهاد پرداخت و گفت: مجلس هم در دیدگاه امام و رهبری و هم در ساختار سیاسی کشور دارد.

محمد صالح جوکار اظهار کرد: جایگاهی که در قانون اساسی برای مجلس در نظر گرفته شده، قانون گذاری و نظارت است که نشان از اهمیت و بالا بودن جایگاه مجلس  است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان کرد: مجلس نهادی برآمده از رای ملت است که در حفاظت، تامین حقوق و منافع مردم  نقش مهمی دارد و از همین رو نمایندگان مردم درخانه ملت مطالبات مردم را بر اساس قوانین از طریق قوه مجریه دنبال می کنند.

دکتر جوکار تصریح کرد: مجلس اگر خوب باشد قوانین کارشناسی شده ای وضع می کند که بتواند تعامل و رابطه بین مردم و حاکمیت را استحکام بخشد و از همین رو این نهاد نقش حائز اهمیتی در تمام ابعاد اجتماعی فرهنگی علمی و سیاسی دارد.

وی افزود: مجلس تنظیم کننده شاخص ها است و روند کار را برای رشد و تعالی و پیشرفت کشور فراهم می کند لذا در نظام اسلامی مجلس یک نهاد قانون گذار و نظارتی محسوب می شود.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.