ID : 25913455
با حضور ریيس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور؛

مجمع عالی بسیج شهرستان میبد برگزار شد +تصاویر


همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) مجمع عالی بسیج شهرستان میبد با حضور رئيس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از میبد خبر، سرهنگ فلاح فرمانده ناحیه سپاه میبد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک روز میلاد، گزارش مختصری از برنامه راهبردی ناحیه و عملکرد کارگروهها و اقشار بسیج ارائه داد.

در ادامه دبیران و روسای اقشار و کارگروههای تخصصی بسیج گزارش مختصری از عملکرد قشر خود را بیان کردند.

آیت الله اعرافی در این همایش و در جمع بسیجیان شهرستان میبد با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)، بر لزوم توجه ويژه به افزايش بصيرت در همه برنامه‌ها تاكيد كرد و گفت: در تمام برنامه‌ها بايد افزايش بصيرت را در دستور كار قرار دهيم.

امام جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود به چند نکته راهبردی پیرامون بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج باید در جایگاهی راهبردی، هدایت‌گر وقایع فرهنگی و اجتماعی کشور باشد.

عضو شورای انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به لزوم تنظیم و هدایت دستگاه فکری نسل جدید افزود: باید در تمام برنامه‌ها افزایش بصیرت را در دستور کار قرار دهیم و پایه بصیرت نیز از حقیقت است که باید با شناخت درست و اندیشه درست در ذهن دانش‌آموز، دانشجو، اصناف و طبقات مختلف شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید در سامانه معرفتی خلل وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: تا اقناع و توجیه لازم انجام نگیرد، بقیه کارها به نتیجه نمی‌رسد و اقناع و توجیه یک ضرورت است که باید زیرساخت‌های آن را با تمام ابزارهای مرتبط از جمله رسانه و سایت، جزوه و...  مورد بازسازی و توجه قرار دهیم.

در پایان مراسم نمازجماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله اعرافی اقامه شد.

انتهای پیام/اد

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.