ID : 31478369
معاون امنیتی استاندار یزد تاکید کرد

مجوزی برای تجمع صادر نشده/تعلیق عضو زرتشتی شورای شهر یک مساله حقوقی است


طالبی اعلام کرد: هیچ درخواست مجوزی برای تجمع صورت نگرفته و طبیعتاً مجوزی هم صادر نشده و لذا اگر تجمعی صورت بگیرد غیر قانونی است.

به گزارش یزدرسا، معاون امنیتی استاندار یزد در مصاحبه با یزدآوا پیرو انتشار درخواست سپنتا نیکنام عضو تعلیق شده شورای شهر یزد برای تجمع گفت: هیچ درخواست مجوزی برای تجمع صورت نگرفته و طبیعتاً مجوزی هم صادر نشده و لذا اگر تجمعی صورت بگیرد غیر قانونی است. خود عضو شورای شهر هم چنین درخواستی را تکذیب کرده است.

محمد علی طالبی اعلام کرد: در مصاحبه های دیگر هم اعلام کرده ام این موضوع یک موضوع حقوقی است و لذا در چارچوب راهکارهای حقوقی باید دنبال شود. که این موضوع در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: قبلاً هم از اصحاب رسانه و صاحبان تریبون خواسته ام که به این موضوع صرفاً به عنوان یک موضوع حقوقی نگاه کنند و براین اساس گمانه زنی و قضاوت داشته باشند. از این به بعد هم همینگونه است، رایی صادر شده، بحث حقوقی است و در چارچوب راهکارهای حقوقی باید پیگیری صورت بگیرد و پیگیری هم از طریق نهادهای ذیربط دنبال می شود.

وی در پاسخ به دغدغه ها در مورد ناآرامی و تنش در استان اعلام کرد: راهکارهایی از طریق نهادهای امنیتی و نهادهای مسئول دنبال می شود. اطمینان داشته باشید این مسائل بدون هرگونه تنش در چارچوب خودش دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.